Mandagsbarn får vakre øyne

Mandagsbarn får vakre øyne. Tirsdagsbarn blir lett på tå. Onsdagsbarn får perletårer.
Torsdagsbarn får langt å gå. Fredagsbarn gjør alle glade. Lørdagsbarn blir sjeldent trett.
Søndagsbarn får største gaven – alle dyder under ett.

 

Denne mandagen er ikke hvilken som helst mandag.
For 28 år siden, på en mandag, kom du til verden,
som mitt førstefødte vidunder av en liten baby.
Verdens skjønneste, selvsagt!

Det er ikke så lenge siden jeg var helt sikker på at jeg kom til å miste deg.
Det gjør sitt til at jeg er sykt takknemlig for at du fortsatt er her hos oss.
Jeg elsker deg jenta mi, og jeg beundrer deg for den du er.
Tilnærmet perfekt i mine øyne, og utrolig sterk når livet butter imot.

Du trodde 2013 skulle bli ditt år.
Men det har vel til nå vært et av de aller verste i hele ditt liv.
Ja, i mitt også, for den saks skyld.
Så jeg kan jo bare tenke meg hvordan du har hatt det ..
Men nå er det bare en vei som gjelder, og den går oppover og fremover.
For jeg er helt sikker på at du har hatt din tørn av elendighet
for mange år fremover.

Jeg ønsker deg alt godt for dagen og fremtiden.
Jeg kommer alltid til å være her for deg,
uansett hva det måtte være.
Men det vet du jo.

Gratulerer med dagen.
Klem fra mamma.
:o)

6 kommentarer
    1. Liv Torhild Emberland: Takk. :o)
      Vi er en sammensveiset familie, selv om jeg og barnefaren har vært skilt i en hel liten evighet. Mellomste dattera mente vi var den beste familien i verden. Så noe riktig må vi ha gjort oppi/etter skilsmissen og alt som følger med slik elendighet .. <3

    2. Så vakkert. Gratulerer på etterskudd fra meg. En flott datter du har !
      Dere har hatt et tøft år nå med sykdom, nå skal dere se fremover.
      Godt dere har hverandre!
      klem <3<3<3

    3. god morgen og gratulerer med dagen til både deg og din skjønne datter.Dette var en rørende erklering som fremkalde tårer hos meg iallefall.Ønsker deg en nydelig dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg