Ei planke her og ei planke der ..

Først fra hylla på ByggMax og opp på bilen ..
Ble litt i tyngste laget dette, så lastebøylene knakk nesten sammen
og vi har fått ei kledelig liten bulk på taket.

Så ned fra taket og over i båten.
Ikke den verste dagen på Tømmerstø dette,
men et slit det er det okke som.

 

Båtskyss over sundet.
Snart er det bare det verste igjen.
Ser han litt sur ut sier du?
Kan bare opplyse om at jeg ikke var noe munterasjonsråd jeg heller ..
Kjip dag dette.

Opp på brygga, og nå starter slitet.
Skulle ikke vært lov å bygge hytter så høyt over havet!

Puuuuh! Må innrømme at jeg bare orka fire ganger tur/retur.
Så gav jeg opp og drømmemannen måtte ta resten selv.
Jeg ble ikke akkurat blidere av den grunn.

I morra skal plankene forhåpentligvis forvandle seg til ei trapp.
Iallefall starten på ei trapp.
Uten at jeg skal gjøre så mye fra eller til.

Og forresten, gjerdet som ble vaska i går blir hvitt.
Regner med du har grubla mye på det siden forrige innlegg.
Men det skjer altså ikke i denne ferien!
Tror jeg trenger litt ferie snart.

6 kommentarer
    1. Har man hus og hytte trenger man ikke andre hobbyer, det er iallefall sikkert! Vi solgte vår hytte i fjor høst, jeg savner den, men godt å slippe vedlikeholdet på den…..:)

    2. Ja den som kunne trylle :)) Nå har jeg lovet in kjære bare båt, sol g sommer når han kommer hjem fra jobb neste uke, så får beis være beis hihi må holde dem litt blide og vet du ;0)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg