Starten på hyttelivet

Da var vi på plass. Nytter ikke å sitte hjemme og vente på sommer og sol når en bor i dette landet. Så etter kvedsvakta ble jeg henta i båt og nå er vi vel installert på øya. Til nå har ikke det vært den store suksessen. Jeg tror jeg er blitt for gammel for dette. Utedo. Regn. Kaldt. Værmeldingene skifter så fort at det ikke er noen vits i å følge med på de lengre. Den ene dagen er det sol så langt øyet kan se, neste skal det regne i samme periode. 

Nei, her får vi bare ta som det kommer. Prøve å smile og håpe på bedre tider .. og vettu, NÅ kom SOLA!!! :o))

6 kommentarer
    1. Har sagt det før, hadde jeg vært deg hadde jeg flytta dit ut og kanskje hatt en liten leilighet i byen til den kaldeste tida på vinteren :)))

    2. Ser ut som en vakker plass – sol er en bonus her i landet.Jeg forventer regn hver dag – og blir lykkelig når det ikke regner:) God natt og fortsatt god helg:)

    3. ikke den helt store sommerværet hos oss heller i år,og i dag har det regnet jamt.
      Så lenge som dere er på hytta hvert år så burde dere bygge gang over til utedoen :))så slipper dere i det minste å bli våte når dere må ut en liten tur

    4. Så jo ut som en utrolig flott plass, men hyttelivet er ikke det samme med regn. Sol og varme er best – Håper det blir mye av det fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg