Himmelsk # 143

Himmel og hav, eller lett blanding ..
Det var litt dårlig sikt denne dagen kan du vel trygt si.
Men vi kan veien ut til hytta omtrent i blinde, det som er skummelt er nettopp at eventuelle
andre båter eller bøyer og slikt er litt vanskelig å få øye på.
Plutselig dukker de bare opp .. rett ut av intet ..

Himmelsk fredag het det da jeg starta å blogge.
Det var liksom inngangen til helga på en måte.
Til å begynne med gadd jeg ikke en gang gå inn på disse innleggene.
Jeg trodde jo det var noen kristne greier ..
Hehe, så feil kan man ta.

Siden har jeg vært med mange ganger.
Jeg nyter alle de flotte bidragene deres og elsker å sitte og se på bildene fra fjern og nær.
Hekta på soloppganger, solnedganger, himmel og hav som jeg er.
Litt kronglete å få kommentert hos en del av dere som ikke er hos blogg.no,
så jeg er litt sløv til å legge igjen spor etter meg.

Torsdagen har såvidt starta, så det er vel litt tidlig å ønske god helg.
Du kan jo nyte de andre himmelske bidragene mens du venter,
bare klikk deg inn på logoen under her.

3 kommentarer
    1. Riktig dramatisk når himmelen går over i havet.
      Godt å kunne veien da 🙂
      Er nok med på Himmelsk av litt samme grunn som deg. Får aldri nok av solnedganger og oppganger, skyer og hav …
      Ha en flott fredag og selv om det er i tidligste laget ei hærlig helg

    2. Var ikke det beste været til å dra ut på sjøen i nei, men flott likevel ute.
      Himmelsk fredag har jeg ikke hørt om, må sjekke det ut i morgen (litt for trett nå i kveld).
      Natta

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg