Har du kaffimaskin?

Normalt driver jeg ikke å reklamerer så mye her. Og spesielt ikke om jeg ikke får noe igjen for det .. Men dette tilbudet måtte jeg bare dele! Vi kjøpte en slik kaffimaskin til jul og er kjempefornøyde. Liten, enkel og grei. Og mens vi venter på å få råd til nytt kjøkken der drømmemannen vil ha ordentlig kaffimaskin som maler bønnene selv, er denne grei nok mener han. Heldigvis. For et annet kjøkken får vi sikkert ikke før vi flytter i aldersbolig. Jeg derimot, som ikke drikker vanlig kaffi, synes denne er helt toppers! Kaffe latte og te i mange forskjellige smaker. Akkurat hva jeg trenger på morrakvisten .. eller når som helst på døgnet når jeg får lyst på noe godt å drikke.

Med dette tilbudet fant jeg rett og slett ut at jeg virkelig trengte en på hytta også. Så nå er den snart på vei, iallefall bestilt. Får bare håpe den når frem før ferien starter på ordentlig.  :o))

Om du ikke allerede har en slik liten sak anbefaler jeg deg å hoppe på dette tilbudet.
Du vil garantert ikke angre!

God morgen forresten. Ønsker deg en flott start på den nye uka. Med eller uten kaffimaskin. ;o)

8 kommentarer
    1. Oldemorbloggen: Ooops, gikk litt fort i svingen der. Trykk på DETTE TILBUDET .. som er uthevet i teksten på blogginnlegget, så kommer du rett inn. Må bestillet på nettet. :o)

    2. Den så jo veldig lettvint ut, og DET er noe JEG trenger, alt som er lettvint 😀 Så mullig jeg må kikke på en sånn ja 😉 Ha en flotters dag Marit 🙂

    3. God morgen!
      Det var litt av et tilbud! Vi har en kaffemaskin av annet merke og er også superfornøyd. Enkelt og lett og herlig kaffe på et blunk. Kunne ikke vært uten 🙂
      Ha en finfin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg