Det var den helga ..

Så var det over. Allerede. Plutselig var det tilbake til hverdagen, eller iallefall jobben, for min del. Samme jobben som hver dag, bare litt bedre betalt siden det faktisk er søndag.

Litt kjipt. Jepp, jeg synes det. Når det er fint vær og en har vært ute siden tidlig på morrakvisten så er ikke den beste plassen på jorda det åpne landskapet på desken. Det er skikkelig hardt å finne arbeidslysten og motivasjonen. Skikkelig hardt ..

Sola har varma og bruna det den har kommet til av kroppen. Huden lukter sol og sommer. Deilig! Jeg bare elsker det. Etter ei sånn helg er jeg megaklar for sommerferien. Har bare lyst til å bli der på øya og ha fri til høsten en gang. For det er nemlig ikke slik at jeg får lada opp batteriene og er fornøyd med to dagers nydelig vær. Neida, jeg vil bare ha mer!!

Håper du har hatt ei fin helg du også. :o)

7 kommentarer
    1. Du får no ha en fin jobbøkt alikavel :))brun hud hørtes deilig ut,fortsatt grått hos oss og bare 10+,men det kommer nok mer sommer enn det vi fikk i pinsen :))

    2. Ja, jeg har hatt en super helg, med sol og gode venner og mye moro. Denne sommeren har jeg tenkt å ta meg ekstra mye fri for jeg har 7 ukers ferie tilgode :)) Lucky me!!! Ha en fin og glad jobbeuke!

    3. Så heldige dere er som har sommer…….. Det blir ikke helt det når tp er ca 10 gr og regn;) Du får bare nyte det de ledige stundene du har. Førstår at det er litt kiiipt å gi slipp på det:)

    4. Når du har ein slik fin plass å reise til, burde du vore lærar og fri heile sommaren. Eg seier dette for eg har ei veninne som har hytte og er lærar og det er topp om sommaren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg