Tålig klar

Så klar det er mulig å bli når en står opp 4 på natta! Umennesklig drittidlig, spør du meg. Men kanskje like greit å være halvveis i koma når slike drittidlige morgentimer skal tilbringes i kø. Kø for å få boardingkortet og den lange remsa til kofferten, kø for å levere fra seg bagasjen og enda en ny kø for å få lov å komme inn i avgangshallen.

Jeg hater kø! Såpass at jeg vurderer å aldri reise flere ganger i hele mitt liv, mens det står på. Av en eller annen grunn så blir det fort glemt igjen. Helt til neste gang jeg står der.

Med kofferten full av dårlig samvittighet er jeg altså klar for ei uke på Sardinia. Det plaskregner her på Gardermoen, så jeg håper vi er på vei til noe litt bedre enn dette. Og jeg håper jeg klarer å få hjernen inn på et litt annet spor enn sykehus og sykdom.

God tur, Marit. Du fortjener det. :o)

15 kommentarer
    1. Det er som eg skulle ha sagt det sjøl, eg har sagt det fleire gonger og, eg haaaatar slike flyavganger der ein må stå opp nesten før ein har lagt seg om kvelden. Aldri meir har eg og sagt, og seier det kvar gong.

    2. Kos deg og slapp av! Du har mere å gi til andre om du er snill med deg selv! Jeg sier som flyvertinnene i SAS: Om det skulle bli behov for ekstra oksygen; ta først på din egen maske før du hjelper andre! God tur og NYT; NYT NYT! Klem 🙂

    3. Jeg foreslår at du passer på å legge igjen den dårlige samvittigheten når du kommer på flyplassen, for den trenger ikke være med på ferie.. Prøv å kos deg, slappe av, oppleve og tenke på noe annet. Du vet det er noe floskelen: ” Tar du ikke vare på deg selv, kan du heller ikke ta vare på andre!”:) God ferie!:)

    4. God tur!! Hvorfor har du pakket med deg dårlig samvittighet ??? Du trenger ikke det når du er på tur……..Håper du lar den ligge uåpnet i kofferten. Nyt dagene, og fyll batteriene dine!! <3<3

    5. Håper du greier å slappe av å få kost deg litt. Viktig å få slappet av og nyte dagene litt, så kommer du nok hjem igjen med mye mer energi 😉

    6. Ja, nå har du fortjent en ferie, du må iallefall ikke ha dårlig samvittighet, du har jo vært der hele veien! Jeg har også sykdom i nær famile, mannen min er dement, og jeg holder akkurat på å lære at strikken kan ryke…..og at man må sørge for å få noen pusterom. Så nyt ferien din, og få ladet batteriene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg