Dagen etter

Så var den lengste dagen i dette året over. Jeg var for det meste ute og gikk mens operasjonen sto på, aner ikke hvor jeg har vært, men fikk iallefall nok både luft og trim for en dag .. over fire mil ble det!

Fikk spesialtillatelse til å komme inn på overvåkninga da ho var ferdig. Og jeg takka med å nesten besvime! Måtte ligge rett ut ved siden av sykesenga, med klut på panna og luft i nesa. Gud så flaut!! Men de tok det veldig bra de som jobba der, jeg var verken den første eller en siste som gikk i bakken sånn, sa de. Fikk beskjed om å få i meg noe mat og drikke. Drikke hadde jeg jo gjort, men mat var det vel heller litt dårlig med muligens.

Og pasienten? De sier at alt ser bra ut. Legen er fornøyd, har fått vekk alt han ville ha vekk. Hva nå det betyr. Vi har ikke snakka med noen lege, for han er jo aldri der når vi er der og de kan ikke si eksakt når han kommer heller. I dag skulle han være der etter ni, men da x’en min kom opp så var alt legevisitten over .. I dag skal ho ta ny mr, bare for å sjekke at alt ser ok oppi hodet. Kanskje kan vi få fatt i en lege etter at den undersøkelsen er over.

Jeg har altså fått “avlastning” noen timer i dag. Xen kom med morraflyet og returnerer igjen i ettermiddag. Så jeg skal bare tenke på meg selv litt. Lettere sagt enn gjort, for hodet mitt har vært på sykehuset i hele natt.

Ellers er været fortsatt helt toppers her i hovedstaden. Så nå skal jeg ta meg sammen og tvinge beina mine ut på atter en gåtur. De har protestert i mange timer allerede, men jeg kan jo ikke bare sitte her på denne minisenga og kope i dette flotte været.

Håper du får en fin dag. :o)

12 kommentarer
    1. Du må ikke glemme å ta vare på deg selv oppe i alt dette her. Da er du ikke noe tess til å være der for datteren din…. Det var ikke skrevet med pekefingeren i været, men som et velmenende råd :o)) Sender mange varme tanker til både deg og datteren!
      Hvor lenge skal dere være her i Oslo?

    2. Skjønner at det er vanskelig å få i seg mat når tankene bare er hos datteren din. Håper virkelig de har fått tatt alt og det det går bra med henne! Klem

    3. det var godt å høre att alt tilsynelatende ser bra ut og att opperasjonen gikk fint.Ta vare på deg selv i dag ,att du gikk i bakken skal du ikke bry deg om tror noen og enhver av oss ville gjort det samme

    4. Flott at datteren din har en mor som følger opp. Jeg krysser fingrene for at alt er gått bra og at du får snakket med lege i dag.

    5. Så bra å høre at alt gikk bra. Håper dere får snakke litt ordentlig med en lege, det er ofte sånn at man må sitte pal, til de plutselig dukker opp. Prøv finne et sted du kan sitte litt også i dag, og spis litt i mellom gåturene. Ikke noe besviming i dag 🙂 Lykke til med alt. Klem <3

    6. Sender deg noen varme tanker,jeg vet akkurat hvor slitsomt du har det jeg var i samme situasjon som deg i 2 måneder ,ta deg turer ut i Oslo der er det mye flott å se så får du avbrekk i fra sykehuset.
      Krysser fingrene for at alt er bra etter operasjonen og at dere har bedre tider i vente 🙂
      Mange goe kniber <3

    7. Kjære venne…du må få deg mat og drikke, så du ikkje besvimte igjen, og kom deg ut i sola og får deg energi opp igjen. og lykke til;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg