Himmelsk # 135

Kom mai, du skjønne, milde .. eller, det der var vel en overdrivelse.
Skjønt ja. Men veldig mildt er det ikke.
Likevel har vi starta hyttesesongen. Ganske seint til oss å være.
Seint, men godt!

Akkurat nå er jeg bare inne en liten snarvisitt på jobb.
Et kveldsskift, og så er det fri resten av uka.
Mannen er igjen på hytta og jeg blir henta med båten rett før midnatt.
I love it! :o))

Flere himmelske bilder finner du som vanlig hos Petunia:

God helg da!
Min inntreffer om snaue fem timer.

.. og du, følg meg gjerne på facebook!
;o)

17 kommentarer
    1. Å det høres så morsomt ut å bli hente med båt etter jobb.
      Skjønner godt at du elsker det:))
      Slik hyttesesong som dere har, er topp.
      Vi har bare i helgene og det er egentlig bare stress. Vi driver å skal få oss “hytte” i Spania i stede:) håper at det ordner seg :))

    2. Så kjekt at hyttesesongen er begynt. Kjekt å ha noko å sjå fram til etter endt arbeidsdag. Tenk å ligge framme på dekk og berre nyte den utsikta. Det er lukke det:)

    3. passion4lifeandtravel: Så spennende! Blir nok litt varmere der enn her. :o)) Skal nyte helga for alt den er verdt, for til mandag reiser jeg inn til Rikshospitalet til dattera. Men om noen uker reiser drømmemannen og meg til Sardinia. Viktig å ha noe å se frem til ..

    4. Takk <3 Vi reiser forresten til New York, Washington, Fort Lauderdale og cruise i karibien allerede mandag, så vi får nok et par deilige uker <3
      Nyt helgen som bare det, og jeg koser meg alltid med dine himmelske bilder og mange av de andre vakre bildene dine.

    5. fruensvilje: Har vært fint her, bortsett fra bittelitt regn i går kveld da det siste bildet ble tatt. Men vi har en skikkelig sur vind, og den blåser rett på oss oppå toppen her. Det er litt kjipt. Men helga er jo ikke starta helt enda da! Dessuten må det vaskes og ryddes og jobbes litt, før vi kan nyte. ;o)

    6. Grete: Hehe .. ja, det tenker jeg nok du er! :o)
      Var sol og flott i dag, men vinden blåste feil vei så på hytta var det umulig å sitte ute. Bedre lykke i morra kanskje ..?

    7. Så kjekt å skulle bli henta på jobb med båten da :)) Ja tida for hytteturer bør vel være der snart nå, men i Sirdal var det faktisk snø på veien i dag tidlig, gjett om jeg er glad jeg er her på varme solfyllte Lista ;0)

    8. Deilig med hytteliv 🙂 og enig med deg at det ikke er spesielt deilig ennå, selv om det er fint å se på 😀 Men det må jo endre seg snart…? Kos deg på jobb 🙂

    9. deilige bilder,håper du får noen fine dager nå som du får fri.Vi har hatt snø og sludd et par dager no,det forsvinner straks det når bakken men føyshj kor surt det er og vått :)krysser fingrane for bedre dager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg