Himmelsk # 133

Go’ frædda!
Om du kikker godt etter så ser du et lite flik av himmelen her også,
selv om det i og for seg er blomstene som gjorde at
jeg synes dette fortjente å bli med på Himmelsk hos Petunia denne uka.

Hipp hurra – det er vår!!
Sola skinner, iallefall akkurat nå, og hagesentrene har fått masse
godbiter for blomsterbed og krukker.
Hos oss er snøen endelig forsvunnet på øvre plan i hagen,
mesteparten av plenen på nedre plan er også synlig,
men utenfor der er det fortsatt en del hvitt.
Og det er litt kjipt, for det var der jeg satte ned alle disse
trehundreognoenogfemti blomsterløkene i høst.
Men det kommer seg.
:o))

Flere deilige, himmelske bilder finner du her:

God helg da! :o))

Og forresten, om du har lyst til å “like” min facebookside
så setter jeg pris på om du stikker innom
HER.

6 kommentarer
    1. håper du har hatt en fin dag,det var iallefall et fint bilde :))deilig blå himmel og masse blomster.
      Av alle ting sludder det hos oss i dag men det lander som en våt flekk og blir borte så jeg skal ikke klage

    2. Ser frem til våren og alt som kan settes i jorden og i potter nå. For hver dag som går så nærmer jeg meg enda litt mere.
      Kos deg med fredagen og alle blomstene.:)

    3. Jeg er aller mest opptatt av den himmelen bak der jeg, da jeg bryr meg lite om blomster 😀 Men herlig blå himmel, det liker jeg 😀 Ha en fantastisk dag! Jeg har regnjakke i dag, men det gjør ingenting fordi det er FREDAG 😉 Stor fredagsklem til deg 🙂

    4. Her er det lite som minner om vår når jeg ser ut, bortsett fra at terrassen nå er tom for snø! MEN fuglene kvittrer og synger så det er en fryd å høre på. Altså ingen tvil om at våren er i anmarsj, selv om den er treeeeg;-)
      Skjønner at du gleder deg til de trehundreognoenogfemti løkene skal blomstre. Det må jo bli ett flott syn. Håper vi får se bilder av det.
      Ha en fin fredag:-)

    5. God frædda til også.
      Bra at det ser lysere ut i henhold til våren hos deg.
      Er spent på hvordan det ser ut hjemme nå.
      Håper snøen er borte når vi kommer hjem..
      .-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg