Skuffende teateropplevelse

I går var vi i Kilden. For en tid tilbake var det loddtrekning av noen billetter til førpremieren her på jobb, men jeg var dessverre ikke den heldige der. Men jeg fikk to billetter av en på jobb som ikke hadde anledning til å gå likevel. Og det var jo kjempegøy! Selv om jeg visste at dette absolutt ikke var noe for min bedre halvdel. Men ingen har vel vondt av litt kulturell input innimellom, så han ble med han også.

Bare det å gå i teateret er jo kjempegøy.
Har jeg ment til nå. Men etter gårsdagen tror ikke jeg kan stå for den uttalelsen lengre.

Jeg har vært på Evita tidligere. Men det var i Oslo for en del år tilbake. Med Mia Gundersen som hovedperson, og det var en kjempeopplevelse.

Dette var en nedtur. Det var rett og slett drittkjedelig. Og det kan umulig bare ha vært meg som var av den oppfatningen. For da pausen var over manglet det 34 personer på de nærmeste stolene/radene rundt oss. Og nei, jeg er ganske sikker på at vi ikke lukta vondt eller kunne sjenere på annen måte.

Har du likevel lyst til å se dette? Da kan du gå inn HER. Bildet er lånt fra nettsiden til Kilden.

Er du ofte på teater eller konserter?

4 kommentarer
    1. må være litt av en nedtur for arangsjørane når halve salen forsvinner,samtidig er det jo kjedelig å se et helt stykke om en ikke liker det.
      Såg litt av videoen du linka til og det lille jeg såg forteller meg att jeg ikke ville gått og sett dette på teateret

    2. Vera Lynn: Kan ikke helt bli enig med meg selv her. Men det minna meg om en oppsetning på skolen på mange måter .. treigt, merkelig måte å fortelle på, litt kleine kulisser. Kanskje det meste altså?

    3. Det pleier å være morsomt å gå i teateret, men ingenting kan være mer evighetlig hvis forestillingen ikke lever opp til forventningene. Var det skuespillerne som var problemet eller selve oppsetningen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg