Tirsdagstema # Människor

Det måtte mange mennesker til for å trekke fiskegarnene inn på stranda i Gambia.
Både innfødte og turister, alle som ville var velkommen
med en hjelpende hånd ..
Jeg var mest opptatt med å få foreviget dette her.
En utrolig spesiell opplevelse som vi var med på et par ganger.

Beklager at jeg overøser dere litt med bilder denne gang.
Men for å illustrere begivenheten, måtte det bare litt mer enn et til i dag.

Spør meg ikke hva slags fisk det var, vi fikk et svar, men forsto det ikke helt ..
Noen av fiskene ble solgt der og da, rett fra sanden.
Til private og til de restaurantene som lå der i nærheten.

Mens andre havna her, på det lokale markedet.
Ikke fullt så ferske lengre da, etter å ha ligget i solsteiken i over 30 grader hele dagen.

Har du vært i Gambia?
En fantastisk ferieopplevelse som jeg varmt anbefaler.
I følge mannen min er det den mest interessante ferien noensinne.
;o)

Flere bilder fra ukas tirsdagstema finner du
HER.

11 kommentarer

Siste innlegg