Mandagstema # 76 – Varme/heat

Endelig var mandagstemaet hos Helene lagt ut.
Mitt bidrag er fra Tulum i Mexico, en fantastisk plass som anbefales på det varmeste.
Om du ikke nødvendigvis er så opptatt av hotellrom med gullkraner,
spa og hele pakka bør du kikke på alternative bosteder HER.
Da får du garantert en opplevelse for livet,
og en del meter med strand omtrent helt for deg selv.

Vi bodde på Papaya Playa.
Vil du se flere av mine bilder derfra klikker du deg videre HER.

Flere varmende bilder finner du her:

7 kommentarer
    1. Mariann: Det var bare helt fantastisk i Mexico. Maten også, selv om den ikke var slik vi forestiller oss meksikansk mat .. for det vi lager til her hjemme er helt annerledes. ;o)
      Setter veldig pris på de kommentarene av en typen der ja. Har ikke hatt så mange av dem til nå, men synes de dukker opp litt oftere nå. Irriterende!! Får vurdere å slette de om det fortsetter, jeg slipper jo alt gjennom uten å godkjenne og hadde håpt jeg kunne fortsette med det.

    2. Å ja, jeg vi til Mexico. Sikkert innmari god mat der. Jeg ønsker meg sånne leirformer å steke i, i ovnen, de er så fine:) Flott kommentar som kom inn over min her,hehe. Jeg så en kommentar hos en kreftsyk som fortalte om hvor syk hun var av cellegiften: Du har så kuul blogg altså, jeg digger den. Passet liksom ikke helt, kan en si. Jeg skjønner ikke at de ikke forstår at det blir helt feil å spamme sånn, de vinner jo ikke noe med det, men de blir vel brukt som brikker i et salgsapparat

    3. Super flott blogg du har laget. Blir nesten sjalu! Håper du har masse tid til å blogge fremover fordi jeg bare må ha mer. Jeg har ikke blogg akkurat nå, så tenkte å dele en konkkuranse i stedet for. Den er slik at du kan vinnne et gavvekort på 5 tuuusen kronerr! Håper du vil deltta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg