Bare oss to ..

Etter et par dager med barnebarn i full fart er vi nå aleine i huset. Det er litt rart, men egentlig ganske godt også. Å ha begge barnabarna på overnatting funka veldig fint. De er utrolig lettvinte begge to. Lå en stund og småsnakka seg imellom før de sovna litt over 20 i går kveld. Vet ikke om jeg tør å si det, men vi la oss et par timer etterpå. Hehe. Kan ikke huske sist jeg fant senga så tidlig på kvelden! Det var ikke en lyd fra noen av ungene i løpet av natta, men da klokka var passert 7 i dag morges ble vi våkna av at minsten lå i senga og sang Bæ bæ lille lam.

I dag har vi vært på farten helt siden formiddagen. Først var vi i Tresse, en lekepark i sentrum, en times tid. Det var iskaldt, så det ble ikke den store utflukten akkurat. Snuppa forkynte høyt og tydelig da vi gikk til bilen at ho var sulten, så derfra gikk turen videre til McDonalds. Tror det er over to år siden sist vi var der .. ikke akkurat drømmeplassen for voksne folk. Men barnebarna storkoste seg og det var jo det som var vitsen med det hele. Etter at Happy Meal’en var spist opp dro vi videre til svigers en tur. Alltid like koselig å være der uansett om en er stor eller liten.

Nå er det litt mat på gang her. Og ellers blir det en stille, rolig kveld i sofakroken i kjellerstua. Håper du har hatt en fin lørdag så langt. :o)

11 kommentarer
    1. Aina: Ja, han synger bedre enn han snakker han der. ;o) Slett ingen dum måte å bli våkna på det. Smilende skjønne unger med sovesveis som stakk opp fra hver sin reiseseng.
      God søndag til deg også. Her går det virkelig treigt i dag, men det kommer seg vel etterhvert. ;o)

    2. Høres ut som dere hadde det fint sammen, og jeg kjenner at jeg gleder meg til den dagen jeg selv får barnebarn, kan kose meg med overnattingsbesøk – og levere dem tilbake når jeg er sliten, hehe.. 🙂
      Ble helt varm da jeg leste at minsten sang bæ bæ lille lam da du våkna ^^)
      Ønsker deg en god søndag 🙂

    3. Mariane: Føler meg veldig heldig ja. :o) Og uti juni en gang så blir jeg dobbelt så heldig. Vi venter to barnebarn til nemlig. Et hver. :o)

    4. Det hørtes ut til å ha vært en travel men veldig hyggelig dag 🙂 Er jo travelt med småbarn, men moro å passe også. Jeg er tante til mange, så har vært mye barnevakt opp igjennom 🙂 Dere ligger vel langflate og henter dere inn igjen kanskje i dag da? ;-D Neida, bare tuller, det går nok fint. I dag er det strålende sol på Oslo og omegn, håper du har en fin søndag i dag 🙂

    5. høres no ut som et par koslige dager,særlig når dere var forberedt på et par dager med full aktivitet :))koslig bilde:)nyt kvelden og armkroken til gubben,blir ikke seine kvelden her heller da morgendagen og natta blir meget lang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg