Bilder fra gårsdagens tur

Hei på deg.
I dag har det vært en litt sløv dag her hos meg.
Akkurat som om lufta gikk litt ut av meg nå som jeg plutselig hadde fri ..
Jeg hadde mange planer for dagen, noen ble det noe av,
andre får vente til en annen dag.

Tenkte jeg ville vise deg litt flere bilder fra turen vår i går.
Se på det været da, er det ikke helt fantastisk?
Åsså er vi ikke engang kommet til mars ..

Bildene er tatt på Søm.
Ved Sømstranda, en plass jeg nesten aldri har vært tidligere.
Men fant ut at det sikkert var sol litt lengre her
i forhold til andre alternative plasser vi vurderte sånn i all hast før vi dro.
Søm ligger ca. 5 km øst for Kristiansand sentrum.

:o)

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder 🙂 herlig med den sola, ble skikkelig fine bilder, du er flink til å ta bilder 🙂 Så jo ut som du hvertfall fikk noe ut av gårsdagen da 🙂

    2. Fantastisk flotte bilder. Her har vi storm,regn og oversvømmelser flere steder i landsdelen 🙁
      Håper vi får litt godvær snart,kjenner det tar på psyken dette været vi har hatt i lang tid nå:/
      Var deilig og se på bildene dine og drømme meg bort 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg