Himmelsk # 123

God formiddag folkens!
Denne dagen er vel en av de jeg kommer til å huske for resten av livet.
Jeg har fri og skal liksom være psykisk støtte for noen, men jeg føler meg bare litt dum egentlig.
Men jeg er er iallefall her, og det er noen ganger det viktigste ..

Bildet over er fra Hovden i Setesdal sist høst.
Som sagt mange ganger før, vinteren er flott på bilder!
Men jeg sverger altså fortsatt til sommeren, den der som nesten har uteblitt
fra det blide Sørland de siste årene.

Vi venter og håper og venter akkurat litt for lenge hvert eneste år.
For plutselig har hele ferien regnet vekk før vi har fått fingeren ut
og kjøpt oss litt sommer en annen plass i verden.
For sommeren er jo selvsagt aller best på hytta  med “tean i tanga” og alt det der vettu …
Sukk, må være noe jeg har dratt med meg fra barndommen det der.
Illusjonen om den perfekte sommer.
Men det er jo lov å håpe da, at det skal bli sånn igjen, at det snur på en måte.
Sånn det var i gode gamle dager da en var barn, ikke sant?
Da var det jo alltid drittvarmt og sommer fra rett etter 17. mai til langt uti september ..
Eller var det kanskje ikke det?

 God torsdag. ;o)

Flere himmelske bilder kan du finne her:

Følg gjerne Midtlivskrise på Facebook
ved å klikke HER.

12 kommentarer

Siste innlegg