Onsdagstema # 147 – Vardagsbestyr

Hei og hå der ute.
Allerede midt i uka, sola skinner og dagene går sin gang.
Nettene også for den saks skyld, selv om de mer eller mindre snegler seg avstad.
Sove er snart et fremmedord, igjen, så det er løgn å si at jeg ikke sliter nå.
Jeg vil så gjerne sove, sammenhengende hele natta og ikke bare tre, fire timer.
Det er for lite, selv for meg.
Tidligere var det nok, men det er lenge, lenge siden det ..

Bildet mitt er fra pulten på jobb.
Frokost, avis og pc’n, som da ikke fikk plass på bildet.
Men den er der, og det er vel den jeg tilbringer mest tid sammen med i min hverdag.
Sånn er det med den saken!

God onsdag til deg som stikker innom.
Og ta gjerne en titt hos de andre som har lagt ut bilder på Onsdagstemaet.
De finner du under her:

7 kommentarer
    1. Har gode råd for nattesøvn som har virka godt på meg. Kan bare sende ei meld så skal du få det, orker ikke å legge det ut her. Det er litt privat, men enkelt synes jeg.

    2. Ja, likner litt på min hverdag, i pausene 🙂 Ellers er jeg i klasserommet 🙂 Ha en fin dag 🙂 og forhåpentlig en fin natt også nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg