> På hjørnet <

 Et hjørne kan være så mangt.
Bare se på disse fantasifulle bygningene her!
Her er det ikke snakk om en spiss hjørneavslutning som vi er vant med,
eller til nød en skråskjæring for å slippe det skarpe hjørnet.
Neida, her fantes hjørnehus i all verdens utforminger,
det ene mer fantasifullt enn den andre.

Jeg har sansen for litt fremmmed arkitektur.
Elsker å gå rundt og kikke og knipse bilder av slike ting.
Og jeg er vanvittig nysgjerrig på hvordan disse husene ser ut inni.
Men dit kommer jeg nok aldri! 

5 kommentarer
    1. Spennende. Det var veldig morsomt å se hvordan man kan gjøre noe ut av hjørner som elles bare er spisse og skarpe. Du har sans for detaljer 🙂

    2. jeg er som deg, liker best å se på hus og bygninger 🙂 ikke SÅ opptatt av hvordan musumere ser ut på innsiden,jeg hvertfall 😉 men gå å se på slott, flott arkitektur osv DET er tingen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg