Tidlig en torsdag morgen

Himmelen var bare helt fantastisk da jeg kjørte hjemmenfra. Men selvsagt var den helt annerledes da jeg kom til en plass der det var mulig å få tatt bilder. Typisk! Men det forandrer seg sykt fort dette himmelskuet, så her er det iallefall kun snakk om å være på riktig plass til riktig tid, og helt der var jeg altså ikke i dag.

Nydelig, men kald start på dagen her i sør. Da jeg sto opp var det hele 17 kuldegrader.

Litt stille på jobb, men det kommer seg ganske sikkert etterhvert. Sånn etter lunsj iallefall. Er noe rart i systemet her, tilgang på stoff og produksjon er ikke akkurat samstemt, men det er jo ikke mitt problem. Bortsett fra at jeg kjeder meg litt sånn på morrakvisten de dagene det er som dette ..

Ønsker deg en fin dag .. og tenk, nå er det snart helg – igjen!  ;o)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg