Tilbake til hverdagen

Ja, så var det over. Nesten en hel uke uten de største bekymringene. Jeg hadde psyket meg opp lange tider i forveien, for dette skulle bare bli bra – og det ble det! Skikkelig kaldt og guffent å komme ut av flyet i går kveld. Fyttegrisen, en forskjell på over 30 grader!! Hadde bare lyst til å snu i flytrappa og returnere øyeblikkelig. Men det gikk jo ikke ..

Vi var hjemme en time over midnatt. Så det ble en kort overgang til hverdagen og jobb. Litt sliten i dag, men ikke på langt nær slik jeg følte meg før vi reiste. Dette har vært godt for både det ene og det andre.

Noe som ikke er fullt så godt er beina mine. Spesielt det ene .. det er sykt hovent og vondt og jeg kan ikke si at jeg liker det noe særlig. Visste vel at det kom, for jeg har jo kjent det hver eneste dag, men orka ikke tenke så mye over det der og da. Hadde faktisk tenkt å ikke nevne det for reisefølget mitt, men det skar seg jo! Utpå kvelden, etter å ha gått og gått hele dagen, så ville jeg jo helst bare grine. Vet ikke om det verste var at det gjorde så vondt, eller at jeg ble så forbanna fordi beina ikke vil det jeg vil .. sannsynligvis en kombinasjon av begge deler.

Hva som skjedde med det forrige innlegget mitt vet jeg ikke. Det var et forsøk på en mobilblogg, men det ble tydeligvis publisert to ganger, med et minutts mellomrom. Det rare er at her i arkivet når jeg er på pc’n vises det bare en gang. På mobilen ligger det to ganger etterhverandre, ikke bare på bloggen med også i arkivet, likevel er det er umulig å slette det .. snålt og veldig irriterende ..

Håper akkurat DU har hatt det bra den siste uka. Jeg har ikke oppdatert meg på noe av det som har skjedd verken i bloggverdenen eller in real. Så akkurat nå føler jeg meg litt akterutseilt, men jeg kommer nok sterkere tilbake etterhvert skal du se! ;o)

11 kommentarer
    1. deveny: Takk. Kan ikke si det for mange ganger, det var en fantastisk tur dette her. Bilder kommer i løpet av helga sikkert .. :o)

    2. fruensvilje: Beina er undersøkt flere ganger. Har hatt blodpropp en gang, men dette er ikke en gjentakelse av det. Jeg har lymfødem, og det er visst noe jeg bare må leve med. Men det er like vondt og irriterende uansett, selv om det kanskje mest går på stoltheten, at jeg ikke kan gå så langt og så mye som jeg vil uten at det blir verre.

    3. synnovesyr: Har sjekka det beine opptil flere ganger. Det er ikke noe galt med blodårene sier de, men jeg har lymfødem .. dvs. det er rett og slett ikke noe å gjøre med det.

    4. Velkommen hjem :o)) Det var nok en stor overgang å komme hjem til alle minusgradene, vet ikke om det like kjølig hos deg som her i Oslo.. Tosiffret lenge nå. Godt å høre at du føler deg bedre enn når du dro :o))

    5. Sååååååååååååååååååå glad for å høre hvor bra det ble!! Så fortjent!!!!!!!!!
      her har vi møtt virkeligheten og livet har handlet om de store spørsmål med liv og død , da min kjære plutselig ble veldig dårlig og de forbereder oss på kreft..svar på fredag- dette livet…

    6. Velkommen hjem. Kan forstå at det ikke er spesielt hyggelig og komme hjem til denne kulda her. Nå er jeg møkka lei vinter og kulde. Du må få sjekket benet ditt.

    7. Godt med litt påfyll av opplevelser og sol. Du kommer nok igang igjen før du aner det, både i hverdagen og på bloggen. Håper beina bedres 🙂

    8. velkommen hjem til det kalde faktum :))kan trøste deg med att det melder litt mildere vær frem mot helgen :))
      Har du fått undersøkt beina dine hos spesialist )du burde iallefall fått utelukket blodpropp i dei.
      Du får slappe av i kveld da og komme deg litt til hektene etter turen så rekner jeg med att du deler litt bilde etterhvert :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg