Min beste side

Da var vi tilbake på hotellet i Barcelona. Ute regner det, men dagen i Girona har vært fantastisk fin. Været kunne sikkert ha vært bedre, likevel har jeg igrunnen ikke noe å klage på. Vi har sett mye, gått langt, såpass at sokkene mine bare kunne kastes ettepå. Ikke pga lukten, men de var fulle av hull! Vi storkoser oss sammen. Kan nesten ikke huske sist vi har ledd og smilt så mye. Føles som å være nyforelska. Jeg er glad, drømmemannen er glad fordi jeg smiler sånn. En god sirkel altså, og vanvittig godt at vi dro på denne turen akkurat nå. Nå har vi en aldri så liten siesta før vi skal avgårde for å spise middag.

3 kommentarer
    1. ja hva betyr vel litt regn når dere hygger dere sammen,dette unner jeg dere begge virkelig og håper det gjør det lettere å komme videre hjemme også :))nyt resten av ferien max 🙂

    2. Det er veldig godt å gjøre noe annet enn det vante sammen 🙂 Man koser seg ekstra da 🙂 Man kan bli ganske så lattermild og munter da ja 🙂 Fine bilder å siden din som ruller og går 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg