Det skal ikke stå på utstyret

WAITZ DAMESTØVEL. Ny, trendy støvel til dame. Snøring foran og glidelås bak. Sort semsketskinn og syntet. Skafthøyde 31cm. Helfóret med varm, syntetisk pels. Vanntett Tex-membran. Lett yttersåle med god gripeevne. Grete Waitz innleggssåle. Meget god passform.
Teksten er kopiert fra annonsen.

Ble litt snikreklame dette. Ramla over denne, på Facebook
av alle plasser, og ble lurt inn på FootCare derfra.

Veien til å shoppe litt var dermed veldig kort. Dumt at ikke den veien heller kan være som dørstokkmila. Det hadde jo resultert i litt færre ting og flere penger i det minste ..
Men noen uker før jul, omtrent samtidig som virusene satt seg fast her hos meg, ankom skoene. Siden har de stått i ganga, sammen med en del av det andre fottøyet mitt. Men nå har jeg testet dem opptil flere ganger. Ikke fullt så god gripeevne som de skryter av, men ellers er det en fantastisk god tursko dette her. Bildet er fra nettsiden til FootCare.

Brodder har jeg også fått. Drømmemannen kom hjem med disse til meg, så nå er det ingen unnskyldning for ikke å bevege seg ute. Selv om det er aldri så glatt. Jeg tryna så det sang her for en stund siden, ute på min egen gårdsplass, og etter det er jeg blitt litt pingle rett og slett. Redd for å brekke livmora, nei hva var det nå igjen .. halebeinet? Hva er det alle gamle kjærringer er redde for på glatta? Noe er det og de gamle gubbene har ikke den samme redselen, så pass har jeg skjønt. For han av min han skal iallefall ikke tre disse her på skoene. Han trenger ikke sånt! Sier han .. men nå er han jo hele to år yngre enn meg da, og dermed sikkert alt for ung til å ramle på isen. Bildet er fra nettsiden til TRYGG&sikker.

La det være sagt, jeg har ikke hatt broddene på enda. De henger i ganga, klare til bruk, om jeg skulle føle trangen før jeg forsvinner ut av døra en dag. Foreløpig har jeg styrt unna.

Nå stikker jeg på øyeblikket på venninnekveld. Drømmemannen har kjøpt ny mobiltelefon, så uansett hadde det nok ikke vært så mye kontakt å få der. ;o)

9 kommentarer
    1. julianogmamma: Vettu, da bør du kanskje prøve disse. For det første er det snøring foran – og jaggu er det ikke glidelås bak også! Helt perfekt altså og kan sikkert passe de aller fleste. :o)) Jeg bruker nummeret før truger, str. 41, og de var helt “normale” i størrelsen, bortsett fra god, regulerbar vidde rundt leggene og veldig greie å få på.

    2. Støvlen var virkelig stilig :o))
      Jeg har merket at for hvert år jeg blir eldre så går jeg mer forsiktig om vinteren på glattisen. Livredd for å ramle og brekke noe. Halevirvelen har jeg allerede brukket en gang, og DET ambefales ikke. Har ikke brodder, men så noen fine hos Claes Ohlsson som jeg skal sjekke ut i morgen.

    3. fruensvilje: Ganske fine til å være tursko iallefall. Skal komme med en tilbakemelding når jeg har forsøkt disse broddene ja. :o)

    4. julianogmamma: Så dritfine er de vel ikke akkurat, men de var gode å gå tur med. Kosta 875 kroner og da var de satt ned med 30%. :o)

    5. kjempestilige vinterstøvler,ser fram til å kjøpe nye selv også,må bare vurdere disse føttene hos spesialisten førs og det blir i neste måned.
      Jeg ser du har fått piggfrie brodder,du får si hvordan du opplever dem,jeg fikk også noen piggfrie men mine hjalp ikke på blankisen der er det kun pigger som hjelper

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg