Veldig, veldig lei ..

Jeg sitter her og hoster og snufser fortsatt. Har bruke hele 2013 på det, så langt. Så dermed satser jeg på at jeg tar unna alt på en gang og forblir frisk resten av året! Influensafølelsen er egentlig borte, og svineinfluensa var det ikke. Sikkert greit det, men det er ikke så mye trøst i det når jeg fortsatt er syk. Etter tre uker ..

Nå har gørra konsentrert seg om toppetasjen. Forkjøla i hodet. Stiv nakke, rennende øyne og nese og et elendig humør. Dermed må det vel snart være over, i og med at det starta i andre enden av kroppen. For nå gidder jeg altså ikke mer!! Hallo, hører du det, du som har slengt disse virusene over meg. Jeg har fått nok nå.

Skal til legen igjen i ettermiddag. Ble litt av en pangstart på året dette. Andre ganga på ei uke. Kunne det ikke heller kommet i desember, for da hadde jeg jo faktisk frikort! Det eneste jeg fikk igjen for det var en resept. For blodtrykkstablettene fikk jeg aldri henta på den siden av nyttår i og med at jeg ble liggende. Dårlig timing med andre ord. Har det med det, kravler meg alltid over det fribeløpet i slutten av november. Nesten hvert år. Iallefall de siste fem årene. Sykelig, pjuskete kjærring i reparasjonsalderen, åh, som jeg hater dette her!

Jeg føler meg veldig aleine og utmeldt av verden. Og jeg har litt panikk for at jeg ikke skal bli frisk til vi skal på ferie heller. Det er jo bare en uke til. Hadde jo vært typisk, endelig skal vi vekk litt og bare kose oss, vi to. Åååååh! Orker ikke tenke den tanken. Jeg er garantert frisk i løpet av uka. Punktum!

11 kommentarer
    1. PLutselig e du frisk att! Ta eit par båtar med kvitløk oppi naså, ei overdose med C-vitamin og ein konjakk før du går te sengs i kveld; du våkne i morgå friskare:-) D he jaffal ej tru på. Og trua he hjelpt so mong ein stakar… 🙂 Uansett, ej forstår godt du e dritleide…det e skikkelig kjedelig vere sjuk! Tenk positivt!

    2. Siv prøvde kjerrinrådet med rå løk på soverommet i natt ,hun kunne med glede konstantere att hun var bedre i dag,det koser ikke mye å kutte topp og bunn på en løk og la den ligge på nattbordet i natt :))eller må du ha god bedring videre,er enig i att du har vært syk lenge nok nå

    3. Har også vært syk hele det nye året 🙁 Men, det kan jo ikke vare veldig mye lengre nå. Tenk friske, gode tanker og bestem deg for at denne ferien blir bra uansett! Lykke til! Klem, klem!

    4. Det virker som sjukdomsperioden din går mot sitt slutt, siden den begynte lengre nede i kroppen å nå sitter i hodet. Du skal se at det ikke er lenge til du er bra igjen….
      Har vært mye dårlig selv de siste månedene og jeg må innrømme at det går utover humøret. Man blir oppgitt og lei av å stadig være dårlig. Nå går vi mot lysere tider, og med det håper jeg at all sjukdom kan legges bak oss :o))

    5. deveny: Ja det var det .. litt vanskelig å tenke positive tanker når året starta på denne måten! Men det var jo en av de tingene jeg skulle forandre med dette nye året, være mer positiv til det meste og ta litt mer vare på meg selv. Har tydeligvis allerede feilet der ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg