Min egen privatfrisør

Om to timer kommer ho. Min egen frisør, rett hjem til meg. Det er sjeldent, for egentlig klipper ho ikke privat. Bare om sommeren, da er det helt greit. Enkelt og fantastisk spør du meg. Send en sms til hyttenaboen så kommer ho med kam og saks og det som trengs. Så sitter jeg der på en kjøkkenstol på plenen og blir stelt etter alle kunstens regler.

Blir ikke noe plenklipping i dag. Så vi må nok holde oss på badet eller noe sånn. Plenen ligger under et tykt lag med frossen snø, dessuten er det tåke og guffent utendørs. Men på badet går det greit. Varmt og lyst og helt ok. Greit å støvsuge etterpå. Bildet er lånt fra google.

Jeg skal få ny sveis om to timer. Eller ny og ny .. jeg skal snarere finne tilbake den gamle som forsvant sporløst for noen uker siden. Og det skal foregå her i mitt eget hjem. Gud så flott! Og kusina mi, som er frisøren, har just vært syk sjøl, så faren for at ho drar herfra med influensa er minimal. Kan vel ikke få det to ganger sånn på rappen?

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Hadde det bare vært noe en kunne få pencillin for! Tror jeg takker nei til den der cognacen, orker ikke lukten engang! Til tross for at jeg er medlem i en cognac-klubb, men liker å omgås de andre menneskene der, ikke selve drikken. ;o)

    2. fruensvilje: Veldig deilig ja. :o) Så jeg er klargjort for å tilbake til hverdagen øyeblikkelig, bare disse hersens virusene også kunne forstå at tiden er inne for å finne en annen kropp å plage!

    3. Så deilig å få frisørdamen hjem til seg da gitt :o)) Regner med at vi får se bilde av deg med nyfrisert sveis etterhvert!!!!!
      Min sveis forsvant før jul, men jeg hadde time hos frisørdamen 29.12., så nå føler jeg at jeg fått igjen ansiktet mitt :o)) Rart det der!!

    4. Min frisyre har også forsvunnet, jeg skal til frisøren til uken. Fint med privatfrisør,jeg hadde også det – min svigerdatter. Men nå har hun fått så store plager med muskler/skjelett at hun kan ikke gå tilbake til frisøryrket. Men så er jeg så heldig at min beste venninne er frisørmester (hun jeg skal reise til syden sammen med), så til uka skal hun shine opp meg til turen. Vi må få se hvordan du ble etter klippen da, ha en kjempefin søndag og fortsatt god bedring! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg