Himmelsk # 118

De siste månedene har ikke fokuset mitt
vært så veldig på fotoutfordringene har inne.
Men nå er jeg tilbake! Iallefall i dag.
Noen nyttårsraketter får du ikke se her. Det var så vidt jeg så noen selv,
der jeg lå syk og elendig hjemme på sofaen,
men smellene hørte jeg og jeg synes aldri de tok slutt!

Det er dårlig med nye bilder her fra meg.
Har vært utforbi døra to ganger i år.
Ei gang på luftetur og ei gang til legen.
Bildet her er fra lufteturen på første nyttårsdag,
tatt med iPhonen, for jeg orka ikke drasse rundt på kameraet ..
og bare det sier vel sitt, for jeg går sjelden ut uten det!

Motivet er Christiansholm Festning i Kristiansand.
Andres himmelske bilder finner du
om du klikker på logoen under.

God helg til deg som kikker innom!

7 kommentarer
    1. tromsfruen: Hehe .. ja, det er sjelden det går så lang tid mellom fotograferingene mine. Savner det, men kommer garantert tilbake ganske snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg