Et avbrekk i hverdagen


Bildet fant jeg på google.no

Vi skal til Barcelona. Bare drømmemannen og jeg. Flybilletter kjøpte vi en måned før jul og hotell er booka men ikke betalt enda. Må bare sjekke litt mer omkring det der hotellet, og se om vi skal forandre litt på det .. jeg har nemlig en plan ..

Vi flyr med Ryan Air fra Rygge. Billettene kosta bare 1200 tur/retur for oss to. Det er en litt lang kjøretur for å komme til flyplassen, men vi som bor i Kristiansand og reiser litt med jevne og ujevne mellomrom, er vant til sånt. Om en ikke bruker halve feriebudsjettet på flyturen da.

Dattera mi har også noen planer for samme tidspunkt. Dermed kan jeg slappe helt av i den visshet om at ho iallefall ikke sitter hjemme og griner. Kunne ikke vært bedre timing på denne turen altså. Det skal bli godt å komme vekk litt nå. Får håpe jeg klarer å legge alle dumme tanker og bekymringer igjen hjemme, for vi trenger noe dager for oss selv, drømmemannen og jeg. Han har absolutt ikke stått først i køen i det året som er gått, og det er løgn å si at det ikke går ut over et forhold når alt er så turbulent rundt. Både syke unger og redselen for å miste jobben har vel prega mesteparten av mitt 2012. Egentlig bør han ha en medalje for at han fortsatt er her ..

19 kommentarer
    1. Sirdalsrypa: Tenkte kanskje at vi kunne ha sagt hei til hverandre .. Men nå jobber jeg søndagen fra 16 til midnatt, og fra 8 på morrakvisten på mandagen. Så da gikk jo ikke det!

    2. Sirdalsrypa: Jepp! :o) Ser du skal helt til storbyen Kristiansand. Men et hotellopphold her er sikkert ikke det verste en kan ha det heller. Når er det?

    3. Paafyll:: Ja, jeg er allerede begynt å jobbe med den saken .. så jeg håper jeg får lagt de igjen hjemme. Store sjanser for det når jeg vet at det skjer noe positivt hos dattera også, noe ho kan glede seg over. ;o)))

    4. 4 barns mamma: Får håpe vi slipper regnvær iallefall .. ellers er jeg klar for det meste. Men litt kjipt å gå rundt og kikke når en blir så blaut. Har aldri vært i Barcelona noen av oss, så det blir spennende. :o)

    5. Mange år siden jeg var i Barcelona, men kan tenke meg å ta turen dit igjen en gang. Vi var i Januar og hadde 20 grader og sol, uken etter var det snø og kaldt der, så vi var veldig heldige med været.
      Dette blir en fin tur for dere, god tur 🙂

    6. Bra valg! Både byen og det å ta ein tur med drømmemannen:-) Det e viktig “spe på med litt ekstra krydder” med jevne mellomrom! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg