En god start på det nye året

Hipp hurra, jeg er bedre! Såpass at drømmemannen har lufta både meg og bikkja i dag. I sentrum. Vi trodde det var litt lettere å gå der enn oppi skogen, men  det var is over det meste. Kjente veldig på at jeg burde ha vært så glup å hatt brodder under skoene. Brodder. Kjærringa på broddene .. jeg har ikke engang brodder. Men må bare innrømme at jeg savna de i dag. De der jeg ikke har lyst til å kjøpe en gang. Men tenk så deilig det hadde vært .. av og til ..

Traff to vennepar med hver sin bikkje på Bystranda. De bor i sentrum, så vi endte opp med en kaffi der før vi kom oss hjem igjen. Dermed har jeg både fått dagslys, frisk luft og vært sosial, en god start på det nye året altså. Kunne vært enda mer sosial, og gått i selskap til min ene svigerinne, men det er best å ikke gape for høyt sånn med en gang. Det var faktisk veldig godt å komme hjem igjen nå, er både sliten og sulten og håper middagen holder seg der den skal når vi kommer så langt. I går gikk det tålig bra, så om det fortsetter så skal jeg sikkert på jobb i morra tidlig.

:o)

10 kommentarer
    1. lulltove: Ja, vet det. :o)) Fikk beskjed fra en annen blogger her. Og jeg som ikke visste at jeg var med på en konkurranse en gang. Trodde bare de skulle bruke det på nettsiden sin. Det var jo litt gøy. Men hadde vel funnet på en bedre tekst om jeg hadde visst dette .. hehe ..

    2. Så godt å høre att det er i ferd med å snu,synes du har vært syk lenge nok nå .
      Brodder ja det er ikke dumt å ha,jeg har men mangler både snø og is :))men guttene mine sier jeg burde hatt brodder innomhus også hi hi så holdt jeg meg på føttene

    3. Det var virkelig en fin start på det nye året :o)) Her har det bare vært en sløv dag, hvor jeg har ringt rundt til familien med nyttårsønsker!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg