Dilla på værbilder

Det kom vel ikke som ei bombe. Dere som er innom bloggen min vet jo at jeg elsker å ta bilder. Flertallet av disse er nok av været i en eller annen form. Helst finværet, sol, sommer, sørland. Skyer, solnedganger og -oppganger. Det grenser nesten til det sykelige innimellom.

Den tingen jeg overhodet ikke kan klare meg uten er kameraet. Og tannbørsten da, men det er jo en helt annen sak. 

Jeg er overhodet ikke
noen utstyrsfreak 
i følge drømmemannen.

Jeg ønsker meg ikke nytt og bedre kamera, heller ikke tilleggsutstyr. Akkurat det der at en stadig må ha noe som er nyere og bedre tror jeg faktisk er en manneting. Jeg har det helt greit med det jeg har, et Nikon D5000 med linsa som fulgte med da jeg kjøpte det. Pluss mobilkameraet da. Sånn i nødstilfeller når det andre ikke er med. Og mobilen står for dette værbildet, sammen med et av filterne på Instagram.

I dag ble jeg kontakta av yr.no. De spurte om å bruke bildet mitt på bildegalleriet sitt. Gøy som jeg synes det er så fikk de selvsagt tillatelse til det. :o)

Eksakt hvor det bildegalleriet befinner seg aner ikke jeg .. gjør du?

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Takk. Har leita jeg også, men finner ikke noen plass det der kunne plasseres .. men, men, skal se det plutselig dukker opp der jeg minst aner det!

    2. Kjempekjekt! Ekje overraska i det heile at at yr.no vil bruke bilde tatt av dej. Bilda dine appellerer veldig til mej og det ej syns e vakkert. Du e det me heime på Møre ville kalt ein steikje god fotograf! 🙂

    3. Så gøy at de ville bruke bildet ditt <3
      Jeg og elsker vær, himmel og ...ja...alle slags naturbilder <3...og det er mye jeg kan leve uten, men ikke kameraet mitt...er ingen god fotograf...jeg bare knipser i vei med hjertet, jeg
      Jeg synes du alltid har flotte bilder,men...ikke bare det...elsker måten du forteller på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg