God morgen

Her er det stille i huset fortsatt. Snuppa sover som en stein, og mormor har vært oppe i over to timer! Nå skjønner jeg hvordan en kom seg opp og rakk både det ene og det andre før en dro avgårde til barnehage og jobb før i tia. Det falt seg bare sånn, helt naturlig. Det er mange uker siden jeg har vært så våken på morrakvisten, når klokka har ringt. Morraheteturen kom akkurat tidsnok til at jeg skvatt ut av senga samtidig som klokka ringte. Ellers pleier jeg å ligge der og vente til den kommer, heteturen altså, for hvis ikke så er det så sykt kaldt å gå ut av dyna ..

Snuppa har jeg pakka inn både i dundyne og saueskinn. Vi har det ekstremt kaldt på soverommet, men det skal mye til om ho har kjent det i natt. Hønebestemor vettu, det er verre enn å være mamma på heltid.

I dag er det Lucia i barnehagen. Men om jeg ikke får fri en time så får jeg ikke det med meg. Men nå er det jo strengt tatt ikke min unge heller, selv om jeg har lånt ho for noen dager. Likevel hadde det vært gøy å vært der, må bare innrømme det. Det er noen år siden sist.

Ellers har jeg ei datter som fikk ring på fingeren i går. 12.12.12. Må ha vært tallet som inspirerte min unge, kjekke tilkomne svigersønn. Min mellomste er forlovet .. litt rart, men veldig koselig. De har vært sammen en god stund nå, og ser fortsatt like forelska ut. <3

God torsdag til deg som stikker innom.

2 kommentarer
    1. fruensvilje: Takk, takk. Må ned og våkne ho nå, så jeg ikke kommer for seint på jobb. Ønsker deg en fin dag og lykke til med understellssjekken! ;o)

    2. God morgen og gratulerer med dei unge 🙂
      Det var et koseligt bilde av dine venner :)ja nettene er kalde og soveromma er som regel like kalde som utendørs,godt å pakke inn barna da,så sant dei ikke tuller seg ut av dyna i løpet av natten da.
      Ønsker deg en fin dag,selv venter jeg på bussen har time hos gynekologen :(ikke det jeg gleder meg til nei,men men må mann så må mann

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg