Nytt til soverommet .. gigantisk smykketre

En person med smykkedilla
har ikke nok med disse søte smykkehengerne som er å få kjøpt her og der.
Nei her må det andre, større ting til!
Og nå fant jeg et med hele 160 cm høyde, på ellos!
Her kommer det til å bli plass til en god del av smykkene mine,
kanskje ikke alle, men flesteparten.
Så nå skal det bli litt mer orden i juvelene .. ganske snart ..

Jeg har venta og venta og vært ganske så tålmodig.
Men nå fikk jeg et tilbud hvor jeg kunne få en vare
for minus 50%, og da måtte jeg bare bestille.
For å betale full pris, 1000 kroner,
for å henge opp noen smykker,
det synes selv jeg var litt i overkant.

I neste uke er det kanskje på plass.
Kommer litt an på postgangen fra Ellos da,
og den er ganske varierende.

Imens får smykkekaos være smykkekaos.
Denne helga blir det iallefall ikke noen rydding der.
;o)

13 kommentarer
    1. Paafyll:: Hørtes veldig kjent ut ja. Eller så finner jeg ikke akkurat det jeg ville hatt, for jeg aner ikke hvor de ligger! De hadde dette treet i hvitt også. Men vi har hvit vegg ..

    2. Artig annheng til smykkene dine dette der ja:))jeg fikk en sånn som står på benken med min søster i gave,den rommer det meste av juglet mitt :)men det som er litt dyrere har jeg i esker.

    3. frodith: Hehe .. har masse plass, og masse rot! Den er jo egentlig til klær da, men det står jo ikke noen plass at den ikke kan brukes til noe annet. ;o)

    4. ernashus: Takk likeså Erna. :o)
      Har sett på dette treet lenge, men venta på et passende øyeblikk. Altså, til det ble litt blilligere. Masse sånne prosenter å hanke inn her. Spesielt om en venter lenge med å bestille etter at det er kommet ut ny katalog. ;o) Da må de lure oss som er ramla av tilbake på en måte.

    5. helgemamma: Har og en knaggrekke på soverommet allerede, og så henger mange av de lange smykkene på badet. Men de har ikke godt av å henge her den fuktige og varme lufta har jeg lest. Dessuten har jeg ikke hatt plass til alle. Så de ligger litt rundtforbi i tillegg .. hehe .. prøver å organisere rotet mitt litt.
      God fredag til deg også. :o)

    6. Det var stilig 🙂 Jeg har ett lite ett, men har så liten plass at har knapt plass til det..he he..
      Jeg har hengt opp en knagg-rekke på badet som smykkene henger på.
      Synes ellers at Ellos pleier å være kjapp med å sende varene jeg. Og de er kjemperaske til å sette pengene tilbake på konto når man returnerer noe….
      ha en fin fredag.

    7. Herlig 🙂 Jeg ønsker meg først et større hus/leilighet, og SÅ ønsker jeg meg en sånn jeg også, en til klær, og en til smykker 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg