Nydelig morgenstemning på vei til jobb

Slik kan altså en iskald tirsdagsmorgen se ut i Kristiansand. Slett ikke ille til å være i desember. Men gradestokken har krøpet godt under 12 minus i natt, og det er ille! Fytti!
Jeg er ikke skapt for dette her ..

Ønsker dere en flott dag. Her blir den strålende, med sol og greier.

Sol både ute og inne egentlig. Jeg fortsetter i den “gamle” jobben min, klumpen i ansiktet er fjernet og det gikk greit. I dag skal dattera ta stiftene i hodet, men det skal pappa’n være med på, ikke jeg. Håper det går greit. I løpet av uka får vi vel svar på de prøvene de tok av svulsten. Så dermed krysser jeg alt jeg har og satser på det det også blir av det positive slaget.

Nå sitter jeg på jobb og koser meg. Med gløgg og julekaker fra kantina. I kveld er det middag og avslutning med syforeninga for året. Koselig venninnekveld på gang altså. :o)

14 kommentarer
    1. Sirdalsrypa: Veldig spesielt. Hadde tenkt å ta en tur på flytebryggene, så liksom for meg motivene. Men så holdt kommunens folk på rydde dem inn .. For sein altså.

    2. fruensvilje: Det gode varte akkurat tre, fire timer .. helt til svaret fra Rikshospitalet kom. Så nå er det på’an igjen, helt fra begynnelsen av. Ikke blir det noen tur på byen heller. 🙁 Men været har vært fantastisk vakkert i hele dag.

    3. Så godt det var å høre att du endelig har det godt :))jeg unner deg virkelig det og håper det fortsetter,du fortener så vakre dager som bildene dine viser :)fantastisk.
      Kaldt ja men vakkert,det var slik vi hadde det sist uke,nå har det blitt betraktelig mildere her og vi fikk et par cm med snø

    4. Så nydelige bilder, og jeg ønsker deg en kos dag på jobben, og ikke minst en livlig kveld med syjentene 🙂
      Varme tanker til den tapre datteren din, og vi satser på at alt har gått så bra som det bare går ann <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg