På vei hjemover

Vi skal hjem. Er over halvveis allerede. Det vil si, dattera skal på Sørlandet sykehus, og jeg skal sove i min egen seng i natt.

Sitter på Helseekspressen. Jeg som hater å være busspassasjer, og jeg hadde til og med skyss hjem! Men hva gjør en ikke for at barna våre skal føle seg tryggere?

Etter forholdene har pasienten det bra. Som jeg har sagt før; ho er en skikkelig liten tøffing denne her og jeg er kjempestolt av å være mora hennes. Ho er nok litt medisinert, så det er kanskje derfor det går så fint nå. Men i utgangspunktet var jeg litt skeptisk til denne lange bussturen med ei som er hjerneoperert, men de visste forhåpentligvis hva de gjorde..

Så det var så mange inne på bloggen, og tenkte det var på tide med den liten oppdatering. Takk for alle koselige og støttende kommentarer forresten, jeg setter pris på de.

8 kommentarer
    1. Vi ønsker dere bare ro og litt hjemlige omgivelser nå – nesten ikke til å holde ut det derer går igjennom…. Du kan være en stolt sliten mor nå.! Klem

    2. Virkelig godt å høre at det står bra til etter forholdene med datteren din, og jeg håper du fikk deg en god natt søvn i din egen seng i natt :o))

    3. det var tidlig å sende henne på busstur men slik er det vel i helsenorge,ja da er det trygt og godt å ha mor atme seg.
      Ønsker dere fortsatt lykke til og håper du får sove godt til natten

    4. Så godt å høre at alt er vel og at dere er på heimtur. Litt av en tid dere har vært igjennom, og nå får vi håpe at alt blir bra igjen. Fortsatt masse god bedring til jenta di, håper du kan slappe litt mer av også nå når det verste er over. Stor klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg