Kilden by night

I går var jeg på Kurt Nilsen-konsert.
Min eldste datter spanderte på mora og søstera.
Julegave litt på forskudd, fordi ho ikke vet noe om hva som skjer til jul.
Eller om halvannen uke for den saks skyld ..

Vi hadde det veldig koselig.
En helaften rett og slett. Selv om vi var hjemme i 22-tia
Men vi hadde middag på byen også,
så det gikk i ett fra jeg var ferdig på jobb omtrent.

Konsert og sånn er ikke helt noe for meg og øresusen.
Sliter veldig i dag, og sikkert mange dager fremover.
Men jeg kan jo ikke la være å gå på slikt bare av den grunn?
Gir iallefall ikke opp riktig enda.

Var ikke helt min type musikk dette.
Ballader og slikt er helt greit,
men synes han hadde forandret stil de siste årene.
Ble litt for mye country og hestemusikk nå.
En slik låt i ny og ne er til å leve med,
men det kan fort bli for mye.

Rent bortsettt fra det har jo mannen en fantastisk stemme.
Han har sjarm så det holder,
og virker veldig ærlig og lite selvopptatt
til kjendis å være.

:o)

2 kommentarer
    1. Det var en kozelig presang å få :o)) Hyggelig å gå på konsert av og til! Jeg sliter med kraftig øresus selv, så jeg må bruke propper når jeg går på konsert. Har funnet noen fantastiske i Sverige som er i silikon og som ser ut som skruer. De har virkelig gjort konsertopplevelsen min til en fornøyelse igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg