Sippesøndag :(

Det er den dagen i dag. Snørr-og-tårer-dagen. Som en annen fjortis liksom. Bare det at jeg er førtis, eller enda verre, femtis. Og det er også noe av grunnen til at alt er galt. ALT rett og slett. Tror jeg er kommet i den berømte førtiårskrisa, selv om jeg helst trodde det var menn som var der. Men jeg er verken mann eller førti. Jeg er ei gammal kjærring på snart femti. Og det er iallefall ikke noe bedre.

Men nå skal jeg ta meg sammen. Har sminka meg så godt det lot seg gjøre. Har kake i ovnen, som jeg skal ta med til alle de som må feire farsdagen på jobb .. og så når jeg får kaka ut av ovnen og meg selv ut av døra, så prøver jeg å plassere smilet midt i trynet og gjør som om alt er ok. Enkelt og greit. Sikkert.

Får håpe den kaka er ferdig stekt når den skal. For hvis ikke så sliter jeg der og. Det er såvidt det går dette her nemlig, uten at jeg kommer for seint. Men det kan jo være de tilgir at jeg er litt somlete i dag, når de ser hva jeg kommer med. Ja, nå sikta jeg ikke til det lykkelige smilet, men sjokoladekaka som normalt pleier å være god.

.. og så blir det sikkert en mye bedre dag i morra!

11 kommentarer
    1. Husker jeg hadde det akkurat sånn da jeg nærmet meg femti, da bestemte jeg meg for at jeg ville gifte meg med mannen jeg hadde bodd med i ni år…..det ble som en ny start om du skjønner….Vi giftet oss dagen før femtiårsdagen min…..for andre gang begge to. Men du er vel gift, så du får finne på noe annet gærnskap! :)) Og hetebølger og annen elendighet…det går over!

    2. noen ganger er det godt å sippe litt,det verste er å la alt det vonde få slå rot uten å få det ut.Håper du alikavel fikk en grei dag og att sjokoladekaka ble satt god pris på :))du har iallefall gjort ditt for å glede dem som måtte jobbe i dag

    3. Alle har dårlige dager,personlig tror jeg hormonene dine spiller en stor rolle så det blir bedre etterhvert selv om det ikke føles sånn idag.
      og det at du evner å glede andre ja det sier litt om deg:))))
      Goe knib<3

    4. du, jeg skjønner deg så godt… vi har alle sånne dager, jeg hadde nettopp en mega knekk selv… så snill du er som baker for andre… og husk, deter lov å ikke alltid være så forbaske tøff og possitiv og superwoman… vi må få lov å få dritten ut også.. kjenne på det som er vanskelig, gråte en skvett og gå videre… tror vi trenger det!
      Stooor klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg