Naturens egen hetetur

I dag tror jeg ikke bare det er min termostat det er noe i veien med. På Facebook legger venner ut bilder av gradestokker på verandaer rundtomkring på sørlandet, og de viser fra 14 til 17 grader all over. Det må vel nesten kalles en hetetur på en dag hvor kalenderen forteller oss at vi allerede er kommet 8 dager inn i november måned. For all del, jeg skal ikke klage på de heteturene, jeg har mer enn nok med å konsentrere meg om mine egne, så jatakk, la oss gjerne få flere dager som dette.

Til tross for en kjip start, med hodeverk og kranglete mobil, ble det greit etterhvert. Skallebanken var vel på et vis selvforskyldt. Og nei, jeg var ikke på galeien i går. Jeg har derimot droppa denne (tydeligvis) livsviktige tabletten for blodtrykket i noen dager. Jeg var tom, og har visst det en stund, men har likevel bare forsøkt å fortrenge det. Dumt. Jepp, av erfaring vet jeg det. Det ender opp i en elendig form og et skikkelig verkende hode. Men det blir sikkert ikke siste ganga dette heller ..

Det er en time til jeg skal
på jobb
. Ute begynner det allerede å mørkne, men etter denne dagen er ikke det så tragisk som det pleier å være. Jeg har jo fått en god porsjon både med luft og sollys i dag, for ikke å snakke om litt trim.

Egentlig var planen å trimme inne med vaskebøtta og støvfilla .. noe jeg synes er dritkjipt. Så det skulle ikke lange betenkningstiden til før jeg droppa den planen! På en solrik, flott, stille dag som dette ble det for galt å være inne og tusle med kjedelige husmorting! 

Med bikkja i bånd og den fucka mobilen i veska tok jeg veien til it-avdelinge på jobb. Og vips, nå er mobilen helt ok igjen. Så ok som en iPhone kan bli vel og merke. Det var tydeligvis bare en liten fillefeil, så det at den da hadde vært avslått i et par timer, gjorde sitt til at den faktisk oppførte seg greit igjen da den ble våkna. Tror faktisk ikke den har vært avslått så lenge siden jeg fikk den, mulig den bare trengte litt hviletid?

Håper du også har hatt en fin dag. :o)

4 kommentarer
    1. Siden de over har holdt moralpreken for deg, og du vet det jo selv også…så sier jeg heller at jeg er så glad for at du droppet bøtteballetten og heller gikk ut, så mye bedre for kropp og sjel <3
      Ønsker deg en fin kveld på jobben <3

    2. jeg tar moralpreken først,for snille deg min venn går du på blodtrykksmedisiner så er det en grunn til det og da er det viktig å ikke kutte dem ut.
      Skulle gjerne hatt en slik hetetur ute jeg også:)her er det minus no

    3. Merkelig tempratur ja,men her har det vært litt vinter,mildt men litt snø har det kommet. Men over til litt moralpreken 🙂 du må ikke droppe blodtrykkstablettene dine vet du:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg