Himmelsk # 111

Utsikt fra restauranten på Haukeliseter på Hovden.
Det er vel kommet litt mer snø her siden dette bildet ble tatt for tre uker siden,
men uansett var det et vakkert skue der vi satt og spiste
en elendig mat på vei hjem fra Karmøy.
Frister ikke til gjentakelse, iallefall ikke for annet enn å nyte mer av utsikten.

Her er det merkelig nok sol i dag!
Synd en må jobbe når været er så fint egentlig,
for så langt jeg kunne se på appen til yr så melder de regn, regn og regn.
Lystige utsikter altså ..

Uansett vær, helga er like om hjørnet.
Vi skal på julebord til Ålborg i Danmark.
Bare fra lørdag til søndag, men det er iallefall et lite avbrekk
fra noen ellers kjedelige og litt triste hverdager.
Der var det heller ikke meldt så mye regn som hjemme.

Andres bilder finner du her:

God helg til deg og dine.
:o)

14 kommentarer
    1. Å, så fint! Vi pleier fte å stoppe der når vi kjører over fjellet og jeg må alltid nyte den storslåtte utsikten der. Ha en fin helg:)

    2. amazing blaze of light!!! I hope that you will consider sharing an offering for this year’s 4th annual gratitude word quilt. You can find information about the project and how to participate at the top of my blog. If you?ve already sent something thank you. The quilt is growing quite expansive and with only first names, I can?t always remember who already shared. Every Blessing~ Laura

    3. Så flott! 🙂 Kos dere på julebord!
      Jeg ha installert noe som heter Adblock, så jeg slipper unna mange irriterende annonser.
      Kan anbefales!
      Og nå har jeg lagt meg til som følger på instagram. 😉 (krrrmt -@mariannesfoto)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg