En avtale er en avtale .. eller?

På torsdag kjøpte jeg ei seng på finn. Til min datter og samboer som skal flytte i ny leilighet. Hadde avtalt å hente den i går ettermiddag, men da regnet det så sykt, og dessuten var jeg kjempedårlig, så vi fant ut det var best å vente til det gikk over. Iallefall rengværet. Avtalte med selgeren at det var helt ok å hente den i dag. I ettermiddag til og med.

Rett før 12 fikk jeg ei melding at den var solgt til noen andre. For vi hadde så god tid … (Bildet er fra annonsen og viser den senga jeg egentlig trodde jeg hadde kjøpt).

Jeg er forbanna! Dattera er sykt skuffa. Jeg kan ikke forstå hvordan folk kan gjøre sånn. Vi hadde jo faktisk en avtale. Skriftlig til og med, siden det siste om at det var helt ok å hente i ettermiddag var på sms. Så jeg ringte han tre ganger etter at jeg fikk meldinga, uten at han svarte. Sente ei melding om at vi faktisk hadde en avtale og fikk bare svar om at “Det er veldig mange som ringer, og det er ikke så godt å holde den av til noen som har så god tid. Dessuten har jeg ikke noen ubesvarte anrop på min telefon”. Og jeg som var så glad for at jeg hadde skaffa de ei seng .. Fanken!! Jeg håper de som har sagt de skal ha den ikke dukker opp i det hele tatt!! Så kan han sitte der med denne senga si til evig tid!

7 kommentarer
    1. En avtale er en avtale…. dere sa dere kom og du ga beskjed… dette er nok en useriøs person som du kankskje skal være glad for at du ikke kjøpte noe av

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg