Instagram – Søndagens bilder

I dag har vi vært en tur på Bukkøy.
Det var en særdeles kald og guffen tur, men gøy å ha vært der.
Tar gjerne en tur tilbake når det er varmere i været, Vikinggarden er åpen,
og kanskje under Vikingfestivalen.

Da vi var ferdig på øya, var også gudstjenesten i Olavskirken over.
Vi tok oss en titt rundt kirka, og selvfølgelig måtte
Jomfru Marias synål tas nøyere i ettersyn.

Vi avsluttet utflukten på Vigsnes.
Der vi fikk tatt Frihetsgudinnen nærmere i øyensyn,
i tillegg til en kikk inn på den gamle gruven.

Det var ikke mer enn vi fikk satt oss i bilen, så øste regnet ned.
Heldigere går det neppe an å bli.

Nok en flott dag på Karmøy!
I morra reiser vi hjemover, over fjellet,
en tur jeg virkelig ser frem til.
Måtte værgudene være ferdige med herjingene til da!

I dag klarte jeg å gå fra minnekortet i pc’n da vi gikk ut!
Sykt irriterende, men heldigvis hadde jeg med meg mobilen.
En litt dårlig erstatning, men det ble iallefall
noen bilder ut av det også.

;o)

7 kommentarer
    1. Ikke dårlige bilder dette da,dei var rett og slett fantastisk flotte:))noen ganger lurer jeg på om ikke du tok feil utdannelse :)ja for du burde vært fotograf hvet du

    2. tromsfruen: Det var ikke åpent der heller, som på fyret i går. Men jeg elsker jo å tusle rundt sånn og bare ta bilder jeg da. Neste gang blir det Skudesneshavn, har vært der en gang, for lenge, lenge siden ..

    3. Håper dere slapp å betale inngang til vikingegården, noe triste greier de begynte med her i høst så familiefolk vendte jo rett hjem når de oppdaga det. Olavskirka er jo vår kirke siden vi ble viet der i fjor <3.
      Skjønner at du har fått med deg det meste fra Karmøy, men du har et fantastisk blikk fotografering!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg