Forspist.com

Vi har vært hos svigers og spist middag. Etter en kjempehektisk dag på jobb gleda jeg meg sykt til akkurat det. Men nå, tja, jeg vet ikke riktig hva jeg skal si. Kanskje burde jeg heller ha holdt meg hjemme, med en shake, halvannen liter vann og en aldri så liten Nutrilettbar om søthungeren meldte seg. Skjønner ikke hvorfor jeg tenker på det en gang, for nå er det jo alt for seint uansett.

Det var kjempekoselig. Og jeg har spist. Som om jeg ikke hadde sett mat på flere uker. Iallefall kjennes det slik ut nå. Stappmett, forspist, oppblåst. Jeg føler meg som ei feilstappa knakkpølse. Wææææææ! Jeg anger som en hund.

To ganger klarte jeg til og med å forsyne meg. Både av middagen og desserten. Jepp, dessert! Og så den kaloribomba da. Tilslørte bondepiker. Nammmmmmm .. Men altså, den fantastiske gleden over å trøkke i trynet har gått over nå. Jeg har all verdens kvaler for at jeg iallefall ikke bare kunne beherske meg litt. Forsyne meg bare en (liten) gang, og så være fornøyd med det.

Selvsagt var jeg mett allerede halvveis i den første porsjonen. Men tror du jeg stoppa av den grunn? Nope .. hadde det ikke vært for at jeg, tross alt, har fått litt oppdragelse i barndommen så hadde jeg vel sitte der og spist enda.

Åsså på en helt alminnelig mandag da. Er det mulig??

7 kommentarer
    1. ikke mer å grunde over gjort er gjort og spist er spist så får du heller ta litt mindre i dag :))tror ikke en middag ødelegger for vekten uansett :))

    2. Sitter her som en ballong klar for takeoff! Vi har varmet opp fårikålen fra lørdagen, og den kjennes godt i magen…Så jeg skjønner følelsen, ble litt for mye her også.

    3. Marianne: Haha … ja, det var jo et særdeles lurt forslag. Men hvordan skal jeg forklare den der litt kvalmende, ekle følelsen da. Kommende omgangssyke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg