Mangler evnen, ikke viljen

Jaja, kake ble det. Om enn ikke helt slik jeg hadde forestilt meg den. Sur? Jepp, jeg ble litt sur. Fordi jeg ikke fikk det til slik jeg ville. Fordi jeg aldri har hatt problemer med å bake noe som helst før. Rent bortsett fra ei kake med gul smørkrem, som jeg aldri har fått til .. men det er ikke noe å rippe opp i nå ..

Kaka er jeg verken fornøyd med, eller spesielt stolt av. Tror jaggu jeg må begynne å øve meg litt mer igjen Det er jo sjelden jeg baker nå for tia. Det har glidd over de siste årene. Tidligere bakte jeg både titt og ofte. Den ene kaka flottere enn den andre. Men det er tydeligvis lenge, lenge siden det …

Kaka ble iallefall avlevert til barnebarnets bursdagsfeiring. Hele fire år i dag. Ufattelig hvor fort tiden går. Synes just ho ble født jo! Åsså er ho plutselig stor jente, som snakker både norsk og litausk som en foss. Fikk med oss en times tid av selskapet, før jeg måtte ile avgårde til jobb.

Ser du forresten melpakka på kjøkkenbenken? Jepp, julemel .. så nå er det nok snart på tide å begynne på julebaksten ..

4 kommentarer
    1. nå er det smaken som er viktigst og kaka di ser utrolig god ut spør du meg,er sikker på att barnebarnet også synes att mormor kaka er den flotteste av alle

    2. Sirdalsrypa: Tviler på det er noe galt med smaken, men det var helst utseende jeg ble så lei meg for .. men, men, sånn er det bare av og til.

    3. Nå har ikke jeg smakt på kaka di men den såg da ikke så gæli ut denvel ? men jeg forstår hva du mener, for jeg baker også mye mindre nå enn før og trening gjør mester som kjent !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg