Tenker jeg tar det litt roligere i dag ..

Jaja, det måtte jo komme. Igjen. Etter å ha stått på for fullt noen dager, før kveldsskiftet, i tillegg til å ha sovet svært dårlig en ukes tid, så var det vel ikke annet å vente. Jeg er utslitt! Ååååååhhh!! Og ganske irritert, for nå trodde jeg nesten mitt gamle jeg var på vei tilbake til meg. Men den gang ei ..

Dermed lar jeg dørene stå som de står. Iallefall til i morra. Ute kan jeg ikke få gjort noe uansett, for regnet høljer ned, som normalt. Får bare håpe all jorda som er spadd ut ikke renner vekk .. det hadde jo vært litt dumt ..

Det eneste jeg skal gjøre før jeg går på jobb
i dag er å bake ei kake.
Og nei, jeg skal ikke spise den. Den er til noen andre. ;o)

I dag har jeg faktisk starta dagen med frokost. Eller, det ble vel snarere lunsj, for senga var sykt god i dag morges .. Det er første gang på fire uker at jeg ikke bare har tatt en shake. Tre tynne kantinebakte knekkebrød med gul ost og agurk. Det var fantastisk godt!! Likevel får jeg sykt dårlig samvittighet for at jeg spiser. Det gjør jeg etter hver middag jeg har fortært også. Er livredd jeg skal legge på meg disse kiloene igjen, og fortsatt har jeg faktisk minst ti til jeg vil ha vekk.

Det er en fantastisk følelse når tøyet plutselig passer igjen. Bukser som jeg ikke har fått kneppa på, ja, kjempelenge, er utrolig nok nesten for store nå. Iallefall noen av dem. Og sånn hadde jeg håpt det skulle fortsette en god stund til ..

Vel, jeg får komme meg ut til kjøkkenmaskinen da. For den kaka gjør seg jo ikke selv akkurat ..

3 kommentarer
    1. Gratulerer med det målet du har nådd sålangt!
      Ikke noe gøy å bake kake som man selv ikke får spise, men veldig snilt.
      Ha en fin kveld videre! 🙂

    2. Forstår at du er engstelig for og legge på deg igjen,men du må ikke ha dårlig samvittighet når du spiser. Slitsom og tenke på at en skal på kveldsvakt når en føler seg utslitt.Lykke til med kakebakingen:)

    3. Du har vært flink med slankingen og skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for at du unner deg litt fast føde innimellom. Ha en fin dag med kakebakst, og bra at du tar litt pause med malingen istdet for å slite deg helt ut. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg