Klar for fest!

Vi skal på oktoberfest. Sammen med de fleste andre i Cognacklubben Sør. Bord til 20 er bestilt og her skal både bratwurst og øl nytes. Også for meg. Jeg som nesten ikke har spist på tre uker. Som fortsatt bare spiser normal mat, i ekstremt små porsjoner, en gang daglig, og ellers bare shaker. Jeg som til nå har gått ned 7 kilo, og egentlig er veldig fornøyd med det. Jeg som bare har drukket vann og litt te, i tillegg til denne shaken, jeg skal ha øl. Og vin. Og til og med ei pølse eller to. En særdeles planlagt “sprekk” altså! Lurer på hvordan det skal gå ..

Jeg føler meg veldig mye slankere enn for
tre uker siden.
Men jeg ser jo i speilet at så fantastisk mye forskjell er det vel egentlig ikke. Eller er det det? Sju kilo er jo ganske mye ..

Beina er nesten som nye. Vannet og hevelsene er vekk. Det gjør ikke så vondt lengre, verken her eller der. Jeg er ikke flau for å vise frem legger og ankler mer. De begynner å se ut som mine “gamle” bein, de jeg en gang var så stolt av.

Knoklene på hendene er kommet frem igjen. Jeg kan se at det faktisk fins bein under huden der. Det som i det siste bare har sett ut som en hoven ball når jeg har knytta nevene. Ringen henger ikke helt fast lengre. Jeg kan snurre den rundt, ja, kanskje kan jeg til og med få den av om jeg jobber litt med saken. Men det har jeg igrunnen ikke tenkt å gjøre. Ikke med gifteringen, bare de andre går av og på etter humør og klesvalg.

Det føles som om det er sykt lenge siden forrige fest. Vi har mest vært hjemme i det siste. Gått litt i hi med alle de triste tankene. Men i dag har jeg tenkt å legge de igjen i ganga når jeg går ut døra, om en halvtimes tid. I dag har jeg tenke å ha det gøy, sammen med gode venner. Og mange andre som jeg ikke kjenner. Så får morgendagen komme når den kommer, med øresus, vondt i hodet og det som verre er ..

Jeg skal på fest – fordi jeg fortjener det! ;o)

5 kommentarer
    1. kos deg ute på festen og det er helt riktig og veldig fornuftigt å legge alle dystre tanker igjen hjemme og bare nyte istedenfor :)) øl vin og pølser,tenker det går helt fint med den sprekken i kveld,tenker du trenger det også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg