En kopp om dagen holder orden på magen

Feriemage. De aller flest damer vet vel hva det betyr. Reise på ferie og ikke komme på do. Rett og slett. Ei langhelg går tålig greit, ei uke går på et vis .. fjorten dager er et sant lite helvete. Men når en alltid har hatt det slik, selv hjemme, så er det på en måte blitt en vane.

Kanskje ble det litt verre når jeg begynte på denne kuren. Ja, egentlig ble det vel mye verre enn normalt. Et slit rett og slett. Men nå har jeg visst funnet løsningen på det, takket være min datter som også har hatt det på samme måte.

Fitness kaffi! Kaffi rett og slett, og jeg som ikke engang liker denne drikken. Men dette her er noe som smaker som veldig søt kaffe latte, og nei, det er nok ikke akkurat slankende heller. Til tross for navnet. Aner ikke hvor høyt sukkerinnholdet er, eller hvor mange kalorier det befinner seg i en kopp, men shit au, det funker!!

Drikken er kjøpt på Vung Tau. En innvandrerbutikk her i byen. Vi handler faktisk en del der. Rare ting i bokser, gode oliven, spennende krydder, og ellers krydderurter og grønnsaker som både er mye finere og mye billigere enn i andre butikker.

5 kommentarer
    1. Huff den magen…., når den ikke er i form da er ikke resten av kroppen det heller!! Jeg drikker ganske mye kaffe, men det hender allikevel at magen blir treg. Hvis det hjelper skal jeg jammen ta meg en tur innom en av de mange Asiatiske butikkene her i Oslo :o))

    2. Elsker slike sjapper rett og slett,høres ut som en god løsning jeg får gang på tingene med et glass biola:)
      Ha en fin uke og goe knib<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg