Flott start på helga

Kan en få en bedre start på helga enn dette da?
En fantastisk soloppgang på vei til jobb.
Eller, jeg måtte ta en liten avstikker for å få foreviget dette da, men det var vel verdt det.
Hadde tenkt å legge det ut som en god morgen hilsen, men rakk ikke det.
Men nå er det her, og jeg ønsker deg herved en riktig god helg.
Måtte dette været vare og vare .. gjerne til bortimot juletider.
Iallefall til dagen er omme,
for vi venter et mål med ved i ettermiddag,
og det hadde jo vært ok å fått det inn under tak før det begynner å regne igjen.

Klem fra meg.
:o)

5 kommentarer
    1. kjempeflott og etter meldingane å dømme får dere sol :))litt verre med oss da dei truer med regn,men jeg får ikke klage har jo ellers bare hatt govær i vekesvis så da så

    2. For en hærlig soloppgang :o)) Ikke meg i mot om vi kunne få sånt flott vær frem til jul! Jeg krysser fingre, tær og alt annet som krysses kan jeg :o))
      Ha en fortsatt fin fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg