Mandagstema # 60 – Høst

God morgen, ny dag, ny uke .. osv.
Jeg er trøtt som en strømpe, hadde bare lyst til å bli i senga, rett og slett.
Men forhåpentligvis kommer det seg vel utover dagen.
Pleier å være litt sånn etter ei uke med kveldsvakt.

Her her det grått og trist og blaut.
Som det stort sett har vært helt siden den første offisielle høstdagen i år.
Kjipt, men det gjelder vel bare å gjøre det beste ut av det også.
Som resten av stoa her hos meg,
både privat og jobbrelatert.

Flere flotte høstbilder finner du her:

Ønsker deg som stikker innom en riktig fin høstdag.
Klem fra meg.
:o)

8 kommentarer
    1. Når jeg ser bilde så tenker jeg på hvor glad jeg er for at vi har fått asfalt på veien her……savner ikke disse hullete veiene! Stilig bidrag…..høsten kan være trist og våt også.
      Ha en fin dag:)) Klem

    2. Et litt vemodig bilde, men jeg synes alltid høsten er litt vemodig. Og spesielt etter en så dårlig sommer som iår. Men neste år, daaaa.. Ha en god jobbedag, Marit -klem:-)

    3. I gode og onde dager!: Ja, det passa litt til humøret, og været på utsiden av vinduet i dag .. men som du ser så lysner det litt i horisonten, og det lover jo godt! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg