Lørdagens bilder – via Instagram

 

Vi har vært på biltur.
Sånn de gamle gjør, med kaffi og greier, iallefall til drømmemannen.
Jeg drikker jo ikke sånt.

Første stopp var Sjøsanden i Mandal.
Bikkja var med og måtte få lov til å løpe av seg litt før vi dro videre.
Her hadde ho ei hel strand å boltre seg på helt aleine.
Kanskje var det været, kanskje går ikke folk på tur på denne tiden en lørdag,
ikke vet jeg. Men været har iallefall vært særdeles merkelig.
Sol og regn på samme tid, hele dagen gjennom.

Turens mål var Lindesnes fyr.
Ikke så alt for mange folk der heller, men det kom iallefall av været.
For da vi var der bøtta regnet ned.
Lurte meg likevel til å ta noen bilder, selvsagt,
 både med Instagram og kamera.

Her sitter jeg og lurer litt på hvordan lørdagskvelden skal bli.
Uten annen føde enn vann og Allevo-shake.
Drømmemannen har akkurat laget seg en deilig hamburger,
med ovnsstekte båtpoteter og allverdens tilbehør,
og nå skal jeg inn og holde han med selskap mens han spiser dette her ..
Mmmmm, det lukter fantastisk godt!
Så nå gjelder det å samle all den viljestyrken jeg kan finne,
så går det nok så greit atte.

Go’ lørdag til deg som stikker innom.
:o)

10 kommentarer
    1. ja jeg vet, her har jeg all verdens “gode” unnskyldninger for å være inne, men sier til meg sjøl at alt blir bedre når vi flytter og får et nydelig turterreng rett utenfor døra. Har rydda litt i drivhuset i dag da, ikke verst bare det 🙂

    2. Liljema: Takk, og ja, det er mine bilder. Innimellom låner/stjeler jeg litt illustrasjoner og bilder fra andre, men da skriver jeg hvor de kommer fra. :o)

    3. fruensvilje: Dietten nei, jeg hadde jo ikke akkurat venta stormende jubel for den igrunnen. Men jeg tror det er dette som må til for meg. For en kick-start. Hvis ikke så gidder jeg ikke. Det tar for lang tid og jeg har ikke tålmodighet til sånt. Føler meg helt ok, kanskje litt trøttere enn en normal god dag, og jeg gjør jo akkurat det samme i løpet av dagen som ellers. Humøret stiger når vanninnholdet i kroppen synker her. Jeg føler meg mye bedre allerede! Og om en uke til skal jeg begynne så smått med mat. ;o)
      Takk for skryt for bildene, det er gøy å høre.

    4. Dette er bare så fantastisk,du er utrolig flink til å ta flotte bilder.
      Når det gjelder dietten din hvet ikke jeg helt hva jeg skal synes om,hmmmmm tror ikke erneringsfysiologen her på huset hadde godkjent den hi hi,du bør spise litt fast føde innimellom for kroppen trenger det for å holde hjulene i gang

    5. Nydelige bilder som alltid, du fanger opp så fine stemninger på bildene dine – jeg sier det igjen: Du skulle ha vært profesjonell fotograf!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg