En sløv start på dagen

God formiddag. Eller, den er jo faktisk snart over den også. Uten at jeg har gjort en eneste ting. Lå lenge før jeg sto opp og har brukt tiden siden da kun på meg selv og meg selv og .. jepp, du skjønner? Jeg er ikke av de som driver med så mye egenpleie til vanlig, så dette har vært en litt rar dag. Men du så deilig det kjennes ut, sånn etterpå.

Hårfjernig, hårkur, ansiktsmaske, skrubbing, filing, lakking og til slutt godt med fotkrem og bodybutter all over. Alt fra føtter og helt opp har altså fått seg en aldri så liten fornyelseskur. Omtrent. Det er sjelden jeg tar meg tid til sånt. Her går det meste i full fart. Sminke på, sminke av .. that’s it! Bildet har jeg forøvrig funnet på google denne gang.

Jeg følte jeg fortjente litt ekstra i dag. Har bare drukket Allevo-shaker hele uka, og ikke tygd på en eneste ting. Snikveide meg litt også, enda jeg hadde bestemt meg for å vente med det der til mandag morra. Det så ganske greit ut, om jeg må si det selv. Kunne det bare fortsette i denne farta så var det jo ikke så farlig. Men det er jo umulig, såpass skjønner jeg jo,

Gleder meg sykt til lørdagsfri nå. Er den amputerte helga mi dette, med jobbing fra 15.45 til 22.45 i dag, og på’an igjen søndag fra 16 til 24. Åsså begynner jeg kl. 8 mandag morra.

Nei, nei, jeg klager ikke! Alternativet er jo mye verre!! Og tenk om det er det som blir min nye tilværelse etter nyttår. Ingen jobb. Uff. Det er et helvete å gå sånn og ikke vite hvem som får bli og hvem som må gå. Men jeg er jo ikke aleine om å ha det på denne måten, det gjelder vel de fleste av oss ..

Typisk! Jeg måtte jo begynne å tenke på det, akkurat nå som jeg egentlig hadde det så bra ..

3 kommentarer
    1. Høyres ut som du he hatt den perfekte start på dagen:-) Vel unt! La det ikkje gå lenge til neste gong. So viktig med egenpleie, spesielt når livet butter imot.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg