O’ jul med din glede .. og ei lita prinsesse

Se det ja, så fort bikinien er pakka ned, tyter julepynten frem.
Bildene er fra Ikea-turen i dag.
Ærlig talt, jeg syens dette her er alt for tidlig!
Hele magien, spenninga, forventningen til jula, som iallefall jeg hadde som barn,
forsvinner jo når den starter i oktober.
Kjipe greier, spør du meg, men det gjør du vel ikke ..

Mens min datter og jeg fikk brukt litt penger, ble barnebarnet parkert i lekerommet.
I følge snuppa, på snart fire år, er en time her inne alt for lite.
Og jeg skjønner jo godt det, når en kommer ut igjen som ei ekte prinsesse.
Kanskje mormor heller skulle prøve det neste gang!
Det er til og med gratis!

;o)

5 kommentarer
    1. Jeg er SÅ enig med deg,alt for tidlig dette her.Som du sier blir mye av magien borte når julepyntet settes opp så tidlig. Ei nydelig prisesse dere har.Kanskje det til ikea vi får dra neste gang festsminken skal på:):)

    2. Jeg vil mye heller se på prinsessa enn julebilder i september! Så fin hun var! Jeg synes det går over stokk og stein, hvorfor må de ødelegge julen og alt det koselige rundt den sånn? Jeg blir litt kvalm av det, julen har blitt en eneste stor pengemaskin. Nei, vi skal nyte høsten nå, og vente til advent med å snakke om julen Ha en fin ettermiddag:-)

    3. Helt enig med deg,butikkane er 2 måneder for tidlig ute.Att en begynner å kjøpe julegaver er en ting men juletre og julepynt?nei da er det godt jeg ikke er på ikea.
      Prinsessa var virkelig søt:))skjønner godt att hun vil være der lengre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg