Fantastiske danske strender!

 

 

Jeg er ikke i tvil – det er deilig å være norsk i Danmark!
Selv med så mye vær vi hadde denne ganga.
Mye regn, enda mer vind og litt sol.

Denne kvelden var det en fantastisk solnedgang.
Som jeg ikke fikk foreviget.
For vi var nemlig på vei ut for å spise middag,
og det gikk jo ikke bare å stikke av da.
Dessverre.

:o)

Her er en liten smakebit på bildene jeg tok.
Flere kommer sikkert i Himmelsk hos Petunia etterhvert ..
eller en annen plass de passer inn.

Stranda i Løkken er jeg godt kjent på fra før av.
Her har jeg vært helt fra ungdommens festeturer, til den litt mer familiære varianten.
Da sønnen i huset dreiv aktivt med svømming hadde vi hvert vår en tur hit.
Ungen trente og trente, mamma gikk tur i byen og på stranda.

Grønhøj Strand har jeg aldri satt mine bein på tidligere.
Har bodd i nærheten opptil flere ganger,
men aldri kommet ned til sanddynen og vannet før.
Sannsynligvis fordi reisefølget ikke gadd, i og med at det var på høsten eller vinteren.
Det var ingen som gadd denne ganga heller, bortsett fra meg.
Men nå er jeg tydeligvis blitt så voksen at jeg kan gå tur aleine også.

;o)

Er en litt sløv start på uka her hos meg.
Jeg skal på jobb i kveld og håper det meste har gått seg til innen den tid.
Ønsker deg som kikker innom en god mandag.

6 kommentarer
    1. Løkken har jeg hørt om før, det ser ut til å være et helt fantastisk sted! Minner meg litt om Skåne hvor jeg bodde en tid i min grønne ungdom. Fine bilder som alltid! 🙂

    2. Fint innlegg!
      Vi er fire engasjerte elever, som prøver å sette mer fokus på de glemte krisene i verden. Derfor har vi laget en blogg, og det ville bety mye for oss om du ville ta en titt 🙂 Vi trenger all den hjelpen vi kan få for å få spredd budskapet, for færre dør når flere vet!

    3. For et vakkert sted 🙂 Heldige du som fikk oppleve dette. Det er sikkert et sted der man kan være tilstede med hele seg selv i møtet mellom himmel og hav og strand. Veldig fine bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg