Marianes Monday Macro


Mandag, ny uke og nytt macro hos Mariane.
Skjønner ikke helt hvorfor deltakelsen her er så dårlig,
men kanskje det har noe med at det fins så mange andre fotoutfordringer,
som jeg enda ikke har funnet frem til ..

Jeg er av den typen som ser et potensielt fotografi over alt.
Derfor må jeg også alltid ha med meg et eller å ta bilde med, hvoren jeg går.
Heldigvis er kameraene på mobiltelefonene blitt såpass bra nå,
at de godt kan brukes om det ikke er noe annet innen rekkevidde.

En gang i mitt liv har jeg glemt kameraet hjemme da jeg skulle på ferie.
En ukes tur til Riga uten fotoapparat er jo en ukes bortkasta tur, spør du meg.
Omtrent. Dermed måtte jeg inn i første elektriske forretning og kjøpe meg et kamera.
Engangskamera var helt uaktuelt, og et av den aller billigste typen likeså.
På no time ble reisekassa 1500 kroner tommere,
på grunn av et kamera som jeg overhodet ikke hadde brukt for.
Annet enn der og da. Men ferien var redda!

Bildet denne uka knipsa jeg akkurat nå.
I hagen, og dette er en av de få rosene som fortsatt står igjen.
Har jo selvsagt noen som ser bedre ut enn denne,
men det er jo når de ser litt pjuskete og stusselige ut at de blir kulest som en maco!
Tenk om det hadde vært slik med oss også!
;o)

Vel, jeg holder meg her hos Mariane jeg, så lenge ho holder ut.
Flere bilder finner dere forhåpentligvis her,
og hvorfor ikke legge inn et selv også?

4 kommentarer

Siste innlegg